En ole koskaan tavannut ihmisistä, joka söisi ja ennenkaikkea joisi yhtä laajalla skaalalla kuin minä
Onko täällä muita, joilla ei käytännössä ole mitään rajoitteita?
Esim. Juon kahvia (mustana, maidolla, kermalla, erikoiskahveina), teetä (ihan sama mitä lajia, yrttihaudukkeetkin kelpaa), vettä, kivennäisvesiä, limua, energiajuomia, mehuja, oluita, siideriä, lonkeroa, juomasekoituksia, viinejä, drinkkejä, väkeviä.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Tuosta puuttui ainakin paistetut silakat ja makkaraperunat. Piimä kans.
Tosiaan. Piimää ja maitoa juon myös, kasvipohjaiset juomatkin menee.
Ap
Aika vakuuttava skaala. Siihen ei helpolla pääse kuin jotkut Equal opportunity nistit.
Kotikalja puuttuu listasta, mutta olet kyllä laajakirjoinen juoja.
Vierailija kirjoitti:
Kotikalja puuttuu listasta, mutta olet kyllä laajakirjoinen juoja.
Juon sitäkin :D Myös sahtia olen juonut.
Ap
Kirjoittaa en näköjään osaa näin aikaisin aamulla.. Pahoittelut.
Ap
Mykykeittoa?
Rapu- ja mustekalasushia?
Voin juoda tai syödä mitä tahansa. Tietyissä alkoholijuomissa on kyllä vanhemmiten tullut rajoituksia, koska olen huomannut joidenkin juomien aiheuttavan migreeniä.
Vierailija kirjoitti:
Kovin nestemäiset syömiset
Ruokia en alkanut luettelemaan. Annoin vaan esimerkin juomista. Ja huomasin, että listalta puuttuu vielä glögi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mykykeittoa?
Rapu- ja mustekalasushia?
En tiedä mitä on mykykeitto. Rapusushia olen syönyt, mustekalaa en.
Ap
Mitä ihmeellistä tuossa nyt on. Olen samanlainen.
No mulle kans kelpaa melko laajalla skaalalla; kahvi, tee, limsat, mehut, väkevät, viinit (ja siis sekä puna- että valkoviini), glögit, siiderit, lonkero, juomasekoitukset, kotikalja...
Mutta. En juo kaljaa. Hyi helvata.
Enkä piimää. En myöskään maitoa pelkiltään, mutta kahvissa tai teessä kyllä.
Päivittäin olen kahvin suurkuluttaja, juon ainakin litran kahvia päivässä, ja yhtä paljon vettä. Alkoholipitoisia juomia juon hyvin harvoin, ehkä 4 x vuodessa.
N42
Olen ollut vegaani viimeiset seitsemän vuotta, mutta sitä ennen syönyt ja ja juonut hyvällä halulla lähes kaiken mitä olen päässyt maistamaan. Nytkään ei tule mieleen mitään, minkä syömisestä olisin ennen ruokavaliomuutosta kieltäytynyt. Kuvasin itseäni usein jätemyllyksi, koska niin hyvällä halulla kaikki upposi.
Vierailija kirjoitti:
No mulle kans kelpaa melko laajalla skaalalla; kahvi, tee, limsat, mehut, väkevät, viinit (ja siis sekä puna- että valkoviini), glögit, siiderit, lonkero, juomasekoitukset, kotikalja...
Mutta. En juo kaljaa. Hyi helvata.
Enkä piimää. En myöskään maitoa pelkiltään, mutta kahvissa tai teessä kyllä.Päivittäin olen kahvin suurkuluttaja, juon ainakin litran kahvia päivässä, ja yhtä paljon vettä. Alkoholipitoisia juomia juon hyvin harvoin, ehkä 4 x vuodessa.
N42
Niin. Tässä se ero onkin, kun mikään ei ole mulle "hyi helvata".
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeellistä tuossa nyt on. Olen samanlainen.
En ole tavannut sinua. Useimmilla on ainakin joku pieni ehdottomuus esim. Kahvin tai teen nauttimisen suhteen. Esim. Teessä ei saa olla sokeria tai maitoa, tai kahvi ehdottomasti mustana/maidolla. Itse voin iloisesti juoda nämäkin ihan miten vaan, teessä saa olla hunajaa tai olla olematta jne.
Ap
Kalanmaksaöljykin menee? :)
Mulla on sama juttu. En nyt keksi yhtään mitään joka ei menisi. Ei niistä kaikista tietenkään nauti samalla tavalla, mutta en ole lasiin sylkenyt.
-M47
Tuosta puuttui ainakin paistetut silakat ja makkaraperunat. Piimä kans.