En ole koskaan tavannut ihmisistä, joka söisi ja ennenkaikkea joisi yhtä laajalla skaalalla kuin minä
Onko täällä muita, joilla ei käytännössä ole mitään rajoitteita?
Esim. Juon kahvia (mustana, maidolla, kermalla, erikoiskahveina), teetä (ihan sama mitä lajia, yrttihaudukkeetkin kelpaa), vettä, kivennäisvesiä, limua, energiajuomia, mehuja, oluita, siideriä, lonkeroa, juomasekoituksia, viinejä, drinkkejä, väkeviä.
Kommentit (46)
En näe tuossa mitään erikoista? Ehkä ennemminkin millaisia ihmisiä tunnet jos he ovat kovin nirsoja?
Itse juon tosin kahvin yleensä maidolla, mutta mustanakin menee jos ei maitoa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalanmaksaöljykin menee? :)
Mulla on sama juttu. En nyt keksi yhtään mitään joka ei menisi. Ei niistä kaikista tietenkään nauti samalla tavalla, mutta en ole lasiin sylkenyt.
-M47
Kumpaan ryhmään kalanmaksaöljy kuuluu, ruokiin vai juomiin? Tietääkseni se on vitamiinivalmiste.
Ap
Niinhän se taitaa olla. Tuli vaan mieleen ekana kun ajattelin että mitä pullossa olevaa en kovin mielelläni juo.
-M47
Vasta teurastetun eläimen verestä ja vehnäjauhoista pyöritellään mykyt, jotka keitetään yhdessä perunoiden, ehkä sipulin ja porkkanan ja mausteiden kanssa. Söisitkö?
Vierailija kirjoitti:
En näe tuossa mitään erikoista? Ehkä ennemminkin millaisia ihmisiä tunnet jos he ovat kovin nirsoja?
Itse juon tosin kahvin yleensä maidolla, mutta mustanakin menee jos ei maitoa ole.
Juotko erikoiskahveja? Entä teetä? Maitoa? Piimää? Olutta? Siideriä? Viiniä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mykykeittoa?
Rapu- ja mustekalasushia?
En tiedä mitä on mykykeitto. Rapusushia olen syönyt, mustekalaa en.
Ap
Tappaiskeitto, kaadetaan hirvi ja tehdään kaikista jämisä eli lähinnä sisäelimistä keitto, jossa veri-jauhokönttejä eli mykyjä seassa. 🤮
Kyllä mäkin syön ja juon melkrin mitä vasn, mutta sisäelimet, osterit js etanat jätän muille ja tappaiskeiton 🤮
Kaikki muu menee paitti 80 luvun veripalttu. Verilätyt oli ok mutta veri palttu koulussa 80 luvulla on ollut mun inhokki
Vierailija kirjoitti:
Vasta teurastetun eläimen verestä ja vehnäjauhoista pyöritellään mykyt, jotka keitetään yhdessä perunoiden, ehkä sipulin ja porkkanan ja mausteiden kanssa. Söisitkö?
Olen syönyt verilettuja ja mustaamakkaraa, joten kaipa tuokin menisi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sianpääsyltty? Uppoaisiko?
Harvalle uppoaa, joten tästä tulee tasatilanne. Turha siis alkaa luetella näitä eksoottisempia ruokalajeja.
Ap
Täällä myös ap:n tapainen kaikkiruokainen ja -juomainen. Lokkiviiniä en ole vielä päässyt maistamaan, mutta aika lailla kaikkea oudompaakin kyllä. Ruoista, ruotsalainen hapansilakka, surströmming, vähän tökkii. Leivän välissä salaatin kanssa menee. Kaikesta ei voi eikä tarvitse pitää, mutta laajalla skaalalla tulee kokeiltua juttuja, myös maailmalla, eikä ole allergioita tai ehdottomia kieltäytymisiä. M40+
Ap:n identiteetti siis rakentuu suuaukon ympärille. Erikoinen oraalinen fiksaatio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvalle uppoaa, joten tästä tulee tasatilanne. Turha siis alkaa luetella näitä eksoottisempia ruokalajeja.
Ap
Tulit vaan niin reteenä syön mitä vasn-tyyliin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeellistä tuossa nyt on. Olen samanlainen.
En ole tavannut sinua. Useimmilla on ainakin joku pieni ehdottomuus esim. Kahvin tai teen nauttimisen suhteen. Esim. Teessä ei saa olla sokeria tai maitoa, tai kahvi ehdottomasti mustana/maidolla. Itse voin iloisesti juoda nämäkin ihan miten vaan, teessä saa olla hunajaa tai olla olematta jne.
Ap
En ole sellainen, ihan samanlainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tulit vaan niin reteenä syön mitä vasn-tyyliin
Tämä tulkinta on omassa päässäsi. Melkein jokaisella on joku yksittäinen tavanomainen ruoka-aine, joka on "hyi" vaikka melkein kaikkea syökin (kuten katkaravut, vuohenjuusto, oliivit, hillosipulit jne) tai vähintään joku juomiin liittyvä ehto. Minulla näitä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
No ei se noin mene, höpsö. Kuvauksesi on elokuvaversio mykykeitosta.
Oikeasti mykykeitto on oikein tehtynä todella hyvää. Pitkään haudutettu lihakeitto, jossa on verestä tehtyjä mykyjä. Myvyt ovat kuin ravintolaversio veriletuista. Hyvä ravinteikas ruoka.
Tai esim. Jälkiruoat tai karkit ovat liian makeita tai sipsit liian suolaisia.
Ap
Minä olen juomavegaani. Juon vain vettä ja alkoholijuomia.
Kumpaan ryhmään kalanmaksaöljy kuuluu, ruokiin vai juomiin? Tietääkseni se on vitamiinivalmiste.
Ap