HS: Törkeät lätkäfanit varasti Olympiastadionin lähikauppojen alkoholit
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se on, että lätkä kaikkineen on sirkushuvia ja hetken irroitus arjesta matalemmille sosiaaliluokille. Jälki on sitten sen mukaista.
Tämä! Kansa on seuraavan vuoden tyytyväisiä maailmanmestaruudesta eikä pienet tai suuremmatkaan leikkaukset tunnu missään.
Ei ne fudisfanit ole sen sivistyneempiä.
"lätkäfanit"
Nuo spurgut ei tiedä ees mikä on paitsio
Vierailija kirjoitti:
Ensi kerralla noi voi järjestää jossain junttilassa.
Aina kaatopaikan voittaa.
Juhlia voi mutta en ymmärrä varastelua ja sitä että tuhotaan paikkoja kiipeämällä katolle ym
Jospa se myyntivoitto olisi kuitannut anastetut juomat kun kaikki meni. Tosi harmi kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
En ole huomannut uutisointia ulk.maal.tekemistä varkauksista. Lätkäfanien kertatörttöilystä tehdään juttu.
Arvaat itsekin miksei niistä uutisoida
Helsingissä muutenkin tavallinen asiakas näkee kaupoissa varastamisia. Asiakkaana en siihen puutu, kassahenkilönkään tehtävä se ei ole. Varastaminen on myös muoti-ilmiö. Monissa kaupoissa a-tuotteet ovat jo lukollisissa kaapeissa, Alkossa esillä tyhjiä pakkauksia kalleimmista tuotteista.
Ensi kerralla noi voi järjestää jossain junttilassa.