HS: Törkeät lätkäfanit varasti Olympiastadionin lähikauppojen alkoholit
Kommentit (31)
Taas osoitus että lätkää seuraa ja fanittaa vain juntit.
Toisaalta voi johtua myös hallituksen järkyttävistä leikkauksista toimeentulotukeen joka on kuitenkin ensijainen ja korvaamatyoman arvokas tuki.
Ne olivat aivan tavallisia lätkäfaneja.
Ne suljettiin väenpaljouden takia.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet 🙄
Lähinnä 10-18-v kaikenväriset pojat.
En ole huomannut uutisointia ulk.maal.tekemistä varkauksista. Lätkäfanien kertatörttöilystä tehdään juttu.
Vierailija kirjoitti:
En ole huomannut uutisointia ulk.maal.tekemistä varkauksista. Lätkäfanien kertatörttöilystä tehdään juttu.
... yleensä kun media ei erikseen varmuudella kiistä, niin ...
Vierailija kirjoitti:
En ole huomannut uutisointia ulk.maal.tekemistä varkauksista. Lätkäfanien kertatörttöilystä tehdään juttu.
Ja tämähän oli oiva hetki muillekin kuin lätkäfaneille lähteä varastamaan. Tuskin kukaan lätkäfani kaipasi iltaansa lisää jännitystä.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta voi johtua myös hallituksen järkyttävistä leikkauksista toimeentulotukeen joka on kuitenkin ensijainen ja korvaamatyoman arvokas tuki.
Alkoholi on peruselintarvike?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole huomannut uutisointia ulk.maal.tekemistä varkauksista. Lätkäfanien kertatörttöilystä tehdään juttu.
Ja tämähän oli oiva hetki muillekin kuin lätkäfaneille lähteä varastamaan. Tuskin kukaan lätkäfani kaipasi iltaansa lisää jännitystä.
Ne ei jaksaneet jonottaa
Ei tällaista ulkomaiden perseilykulttuuria Suomeen. Jokainen juhlikoon omilla rahoilla.
HS-artikkeli - eli syyllinen on mitä suurimmalla varmuudella nee...naapuri, eikä asialla ole muutenkaan mitään tekemistä jääkiekon kanssa (joka muuten on urheilulaji jota homocity-lehden toimittajat vainoavat ideologisista syistä).
Niinhän se on, että lätkä kaikkineen on sirkushuvia ja hetken irroitus arjesta matalemmille sosiaaliluokille. Jälki on sitten sen mukaista.
Vierailija kirjoitti:
"Hieno" laji
Ei kai se nyt lajin vika ole? kyllä sitä joka joukkoon aina mahtuu ne tietyt pissipäät. ihan sama mikä laji tms. jos on 70 000 ihmistä niin luuletko ettei sinne joukkoon eksy myös tyhmiä tyhjäpäitä joista on hyvä idea varastaa?
Onpa tyhmää.