Lue keskustelun säännöt.
Imppaaminen-moniko muistaa tämän tuhoisan muoti-ilmiön 90-luvulta?
07.04.2020 |
Se oli pahempi kuin mitkään viinassa uitetut tamponit, sillä pari kertaa riitti tuhoamaan peruttumattomasti aivotoiminnan jos oikein huonosti kävi.
Kommentit (24)
Ei ole pakko impata kaikista halvimpia liimoja vaikkei olisikaan kokkeliin varaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Omalla luokalla joskus vuosina 2006-2011 vielä muutamat tyypit imppaili liimaa ja deodoranttia kaupan takana.
Ovat varmaan siellä edelleen jos ovat hengissä :D
55-vuotias sukulainen, mies, imppaa edelleenkin.
Käyttää myös huumeita viihteellä.
Hyvinpalkatussa työssä.
On impannut liimoja, ponnekaasuja, liuottimia.
Vauhtia aamuun. Pääsee työfiilikseen.. Puku päälle ja menoks.
Omalla luokalla joskus vuosina 2006-2011 vielä muutamat tyypit imppaili liimaa ja deodoranttia kaupan takana.