Nuorilla on vielä mahdollisuus jättää juomatta tänä yönä liikaa
Kommentit (19)
Jo muinaisen kreikan nuoriso oli pilalla....
Megisoululaisista tulee ruumiita. Öyhötys loppuu.
Ottavat kenties mallia valtiovarainministeristä, joka somessa ( julkaistu myös mediassa ) kehuu kahdeksannen luokan kännijuhlilla. Ylpeänä kertoo, että tuli päättäjäisiinkin krapulassa suoraan rannalta, ja illalla uudestaan.
No, mitä voi odottaa tältä tarkkiksen naamanvääntelijöiden johtajalta - salonkikelvoton hörhö jo nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Ottavat kenties mallia valtiovarainministeristä, joka somessa ( julkaistu myös mediassa ) kehuu kahdeksannen luokan kännijuhlilla. Ylpeänä kertoo, että tuli päättäjäisiinkin krapulassa suoraan rannalta, ja illalla uudestaan.
No, mitä voi odottaa tältä tarkkiksen naamanvääntelijöiden johtajalta - salonkikelvoton hörhö jo nuorena.
Kasarin ja 70 luvun nuorista suurin osa ryyppäsi ainakin muutaman kerran alaikäisinä. Ehkä ne omien muistojensa takia haluavat kieltää saman nykynuorilta.
Vierailija kirjoitti:
Niin sullakin
Anteeksi kuinka? Se, että sinä juot, ei tarkoita, että muut juovat. Ap
Aika kuluu. Silti ilta on vielä nuori.
pahempaa on vielä se että nuorille kaupitellaan valtavasti huumausaineita yms. etenkin kun niitä tuli valtavasti ukrainalaisten tullessa Suomeen suurin joukoin...
Jumalat jalassa ja housut mielessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sullakin
Anteeksi kuinka? Se, että sinä juot, ei tarkoita, että muut juovat. Ap
Juoko nuoretkaan?
Monenkohan juovan nuoren kotona myös juodaan paljon? Tai esimerkiksi siten, että alkoholi kuuluu viikonloppuihin ja lomiin.
Minä olen 4 lasta kasvattanut yksinhuoltajana, ja yksikään näistä nuorista ei ole juopotellut. Uskallan väittää näin, koska ovat nämä "juhlaviikonloput" kotona, kuten useimmiten viikonloput myös. Osa lapsistani on jo aikuisia, ja ei heidän kaveripiirissäkään ylettömästi käytetä alkoholia. Yksi lapsistani päätti juuri peruskoulunsa, mutta hänkin on kotosalla ja muutama kaveri tuli meille myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sullakin
Anteeksi kuinka? Se, että sinä juot, ei tarkoita, että muut juovat. Ap
Juoko nuoretkaan?
Sen näkee aamulla uutisista ja abortti- ja rikostilastoista.
Lehdessä juttua Kaivopuiston katastrofaalisesta päihtymystilanteesta. Velttoja nuoria, kuola valuu. Oli siellä puukotuskin. Ja ilotulitteita.
Vahinkoraskauksia tulee taas käsittämätön määrä.
Vierailija kirjoitti:
Monenkohan juovan nuoren kotona myös juodaan paljon? Tai esimerkiksi siten, että alkoholi kuuluu viikonloppuihin ja lomiin.
Minä olen 4 lasta kasvattanut yksinhuoltajana, ja yksikään näistä nuorista ei ole juopotellut. Uskallan väittää näin, koska ovat nämä "juhlaviikonloput" kotona, kuten useimmiten viikonloput myös. Osa lapsistani on jo aikuisia, ja ei heidän kaveripiirissäkään ylettömästi käytetä alkoholia. Yksi lapsistani päätti juuri peruskoulunsa, mutta hänkin on kotosalla ja muutama kaveri tuli meille myös.
Nuoruudessani eniten joivat uskisten lapset. Sitten muut. Hirveitä määriä meni.
Pitääpä kattoa paljonko päivystyksessä on yöllä porukkaa, tsemppiä vaan hoitohenkilökunnalle!
Vierailija kirjoitti:
Lehdessä juttua Kaivopuiston katastrofaalisesta päihtymystilanteesta. Velttoja nuoria, kuola valuu. Oli siellä puukotuskin. Ja ilotulitteita.
Alkoholi on sellainen päihde että se aiheuttaa väkivaltaa. Mikä se oli se hieno sana? Alkoholi on primarisoiva päihde tai jotain tuollaista.
Menitte hiljaisiksi.