Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorilla on vielä mahdollisuus jättää juomatta tänä yönä liikaa

Vierailija
30.05.2026 |

Huomisen uutiset olisivat vähemmän masentavia.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menitte hiljaisiksi.

Vierailija
2/19 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

myöhäistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo muinaisen kreikan nuoriso oli pilalla....

Vierailija
4/19 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Megisoululaisista tulee ruumiita. Öyhötys loppuu. 

Vierailija
5/19 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sullakin

Vierailija
6/19 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottavat kenties mallia valtiovarainministeristä, joka somessa ( julkaistu myös mediassa ) kehuu kahdeksannen luokan kännijuhlilla. Ylpeänä kertoo, että tuli päättäjäisiinkin krapulassa suoraan rannalta, ja illalla uudestaan.

No, mitä voi odottaa tältä tarkkiksen naamanvääntelijöiden johtajalta - salonkikelvoton hörhö jo nuorena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/19 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottavat kenties mallia valtiovarainministeristä, joka somessa ( julkaistu myös mediassa ) kehuu kahdeksannen luokan kännijuhlilla. Ylpeänä kertoo, että tuli päättäjäisiinkin krapulassa suoraan rannalta, ja illalla uudestaan.

No, mitä voi odottaa tältä tarkkiksen naamanvääntelijöiden johtajalta - salonkikelvoton hörhö jo nuorena.

Kasarin ja 70 luvun nuorista suurin osa ryyppäsi ainakin muutaman kerran alaikäisinä. Ehkä ne omien muistojensa takia haluavat kieltää saman nykynuorilta.

Vierailija
8/19 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin sullakin

Anteeksi kuinka? Se, että sinä juot, ei tarkoita, että muut juovat. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/19 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kuluu. Silti ilta on vielä nuori.

Vierailija
10/19 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahempaa on vielä se että nuorille kaupitellaan valtavasti huumausaineita yms. etenkin kun niitä tuli valtavasti ukrainalaisten tullessa Suomeen suurin joukoin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/19 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalat jalassa ja housut mielessä

Vierailija
12/19 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin sullakin

Anteeksi kuinka? Se, että sinä juot, ei tarkoita, että muut juovat. Ap

Juoko nuoretkaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/19 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenkohan juovan nuoren kotona myös juodaan paljon? Tai esimerkiksi siten, että alkoholi kuuluu viikonloppuihin ja lomiin.

 

Minä olen 4 lasta kasvattanut yksinhuoltajana, ja yksikään näistä nuorista ei ole juopotellut. Uskallan väittää näin, koska ovat nämä "juhlaviikonloput" kotona, kuten useimmiten viikonloput myös. Osa lapsistani on jo aikuisia, ja ei heidän kaveripiirissäkään ylettömästi käytetä alkoholia. Yksi lapsistani päätti juuri peruskoulunsa, mutta hänkin on kotosalla ja muutama kaveri tuli meille myös. 

Vierailija
14/19 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin sullakin

Anteeksi kuinka? Se, että sinä juot, ei tarkoita, että muut juovat. Ap

Juoko nuoretkaan?

Sen näkee aamulla uutisista ja abortti- ja rikostilastoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/19 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehdessä juttua Kaivopuiston katastrofaalisesta päihtymystilanteesta. Velttoja nuoria, kuola valuu. Oli siellä puukotuskin. Ja ilotulitteita.

Vierailija
16/19 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinkoraskauksia tulee taas käsittämätön määrä.

Vierailija
17/19 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monenkohan juovan nuoren kotona myös juodaan paljon? Tai esimerkiksi siten, että alkoholi kuuluu viikonloppuihin ja lomiin.

 

Minä olen 4 lasta kasvattanut yksinhuoltajana, ja yksikään näistä nuorista ei ole juopotellut. Uskallan väittää näin, koska ovat nämä "juhlaviikonloput" kotona, kuten useimmiten viikonloput myös. Osa lapsistani on jo aikuisia, ja ei heidän kaveripiirissäkään ylettömästi käytetä alkoholia. Yksi lapsistani päätti juuri peruskoulunsa, mutta hänkin on kotosalla ja muutama kaveri tuli meille myös. 

Nuoruudessani eniten joivat uskisten lapset. Sitten muut. Hirveitä määriä meni.

Vierailija
18/19 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääpä kattoa paljonko päivystyksessä on yöllä porukkaa, tsemppiä vaan hoitohenkilökunnalle!

Vierailija
19/19 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lehdessä juttua Kaivopuiston katastrofaalisesta päihtymystilanteesta. Velttoja nuoria, kuola valuu. Oli siellä puukotuskin. Ja ilotulitteita.

Alkoholi on sellainen päihde että se aiheuttaa väkivaltaa. Mikä se oli se hieno sana? Alkoholi on primarisoiva päihde tai jotain tuollaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi