Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Emme tarvii ensikevään vaaleja, Antti muodostaa jo uutta hallitusta!

Vierailija
30.05.2026 |

Tossukka sanoi aamulla ettei Persut sovi heidän hallitukseensa, eipä maininnut toisesta hallituspuolue Kokoomuksesta mitään, no demarit on aina nuoleskellut porvareita ....

Emme siis tarvi vaaleja ensi keväänä. Antista pm, konk*anokasta joku ministeri, muutamasta muusta tummahipiäisestä myös ministerit, ja tottakai kissantappajasta ja huulipunatädistä. Kyllä maamme pelastuu, voi Elämän Kevät, itkisin jos naurultani pystyisin.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä itsevarmuus huipussaan, ja Kokoomusta tekee mieli nuolla. Kun ei nyt Antti vetelisi vääristä naruista. Jokainen ruma sana persuista on aina vähemmän ääniä demareille. Ja kun ei Orpo uskoisi tuohon "kehumisjuoneen"!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi