Intersektionaali Ojala
Määrää mitä muut saa laulaa, ja vetoaa ihmisoikeuksiin. Ei hyvää päivää😂
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Kommareille omat koulut. Suvivirsi soikoon muissa kouluissa. Kiitos!
Minä olen sekä kommari että uskis. Kuten Jeesuskin oli. Tai no, kommari hän oli enemmän kuin uskis. Kristitty hän ei ainakaan ollut.
Suvivirsi on hieno ja nostalgista kouluperinnettä, mutta en halua, että joku fanaattinen ryhmittymä - persut mm. - käyttää sitä keppihevosena tulevia vaaleja silmällä pitäen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommareille omat koulut. Suvivirsi soikoon muissa kouluissa. Kiitos!
Persuille omat koulut.
Teidän persujen mielestä kaikki muut on meinaa kommunisteja niin päästää näin helpommalla. 😂
Persuille omat Elämämkoulut.
Muille riittää ne perinteisesti sivistävät.
Ei teitä kokkareita ja persuja erota toisistaan.
-eri