Siirryin Kaksplussan av:lle, siellä ei poisteta mielivaltaisesti ketjuja
Olen tyytyväinen, keskustelu onnistuu, niin että näkee viestit joita ketjuun on tullut eikä sitä poisteta heti. Vain trollit ja törky poistetaan, ei asiallista tekstiä. Täällä on enemmän jengiä, mutta keskustelusta ei tule mitään.
Kommentit (16)
Tuleeko sinne yksi viesti päivässä?
Silti palasit tänne postaamaan? Eikö siellä syntynytkään keskustelua?
Plussalla on yksi vastaus puolessa tunnissa, Kaikissa ketjuissa yhteensä.
Vierailija kirjoitti:
Plussalla on yksi vastaus puolessa tunnissa, Kaikissa ketjuissa yhteensä.
Lähdetään kaikki sinne, niin tilanne muuttuu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Plussalla on yksi vastaus puolessa tunnissa, Kaikissa ketjuissa yhteensä.
Lähdetään kaikki sinne, niin tilanne muuttuu!
Ei lähdetäkään. Tekevät saman virheen kuin suomi24, kirjoituskenttä on niin pieni, että näkee vain muutaman lyhyen rivin kerrallaan, ei sellaista jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Plussalla on yksi vastaus puolessa tunnissa, Kaikissa ketjuissa yhteensä.
Lähdetään kaikki sinne, niin tilanne muuttuu!
Tervetuloa! Olen sen verran jo siellä käynyt, että huomasin, että moderointi toimii hyvin ja asiallinen keskustelu on mahdollista. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko sinne yksi viesti päivässä?
Lauantaisin saattaa tulla jopa 3-4
Vierailija kirjoitti:
Plussalla on yksi vastaus puolessa tunnissa, Kaikissa ketjuissa yhteensä.
Kävin katsomassa, kolme kommenttia minuutin sisällä.
Kaksplus ja kaksi keskustelijaa, sinä ja Puppa.
Hahhah, ei sinne nämä trollit mene, siellä ei pysty kirjoittaa millään tor ja proxy ip-osoitteilla ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Hahhah, ei sinne nämä trollit mene, siellä ei pysty kirjoittaa millään tor ja proxy ip-osoitteilla ollenkaan.
Hyvä, en tiennytkään. Jääkööt trollit tänne keskenään :) Ap
Vierailija kirjoitti:
Kaksplus ja kaksi keskustelijaa, sinä ja Puppa.
Eihän sitä muuta ihminen tarvitsekaan.
Ei edes trolleja, kuten Puppaa, joka on Kaksplussalla.