Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinkö virheen , kun en suostunut menemään avioon runsaasti alkoholia käyttävän miehen kanssa.

Vierailija
24.05.2026 |

Olen "vanhapiika", kun hylkäsin miehen tämän alkoholin kätytön vuoksi. Nyt kaduttaa.

Teinkö virheen, kun en suostunut menemään avioon runsaasti alkoholia käyttävän miehen kanssa.

Vaihtoehdot

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos rakastaa miestä, niin oli hän sitten minkälainen tahansa, niin hänestä ei voi luopua.

Juopolle alkoholi on elämän ykkösrakkaus, sitä ei yksikään ihminen pysty syrjäyttämään.

Se on sairaus. Kukaan ei vapaaehtoisesti juo taloa, perhettä, terveyttä, elämää.

Ai, kyllä se ihan vapaaehtoisesti sitä alkoholia kurkustaan kaataa, en ole ikinä nähnyt että jotain pakotetaan juomaan. Ja vaikka se sairaus onkin, niin jokaisella sairastuneella on vastuu itsestään ja paranemisestaan.

Vierailija
22/35 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäsi paras päätös. T. alkoholistin vaimo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos rakastaa miestä, niin oli hän sitten minkälainen tahansa, niin hänestä ei voi luopua.

Kyllä voi. Täytyy olla ihmisellä todella huono itsetunto, jos jää suhteeseen jossa kohdellaan huonosti.

Vierailija
24/35 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholia  ja muita huumeita käyttävä henkilö ei päihteissä ollessaan ole oma itsensä tai toisinpäin, aina on suhteessa feikkiä jos tuollaiseen suhteeseen lähtee. Siis ei voi luottaa!

Vierailija
25/35 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisriippuvuus on toinen harmi suhteessa. Se ei ole koskaan luotettava. Kerron tämän kokemuksesta.

Puoliso vaikka onkin päihteissä ollessaan tekee aina peruuttamattomia virheitä. AIHEUTTAA toiselle huomattavia kärsimyksiä, koska ei välitä kuin omista nautinnoistaan jotka ovat päihteiden ylikorostamia.

Vierailija
26/35 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen on pienessä kännissä suurin piirtein joka päivä. Siedän häntä. kun hän ei ole väkivaltainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/35 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos rakastaa miestä, niin oli hän sitten minkälainen tahansa, niin hänestä ei voi luopua.

Juopolle alkoholi on elämän ykkösrakkaus, sitä ei yksikään ihminen pysty syrjäyttämään.

Se on sairaus. Kukaan ei vapaaehtoisesti juo taloa, perhettä, terveyttä, elämää.

Kuulostaa juuri siltä, mitä alkoholisti itselleen uskottelisi.

Vierailija
28/35 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi on pienempi paha kuin huumeet. En olla halua olla sellaisessa ystäväpiirissä, jossa joku käyttää huumeita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/35 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiallisesta alkoholin käytöstä voi päästä eroon sinnikkään päättäväisyyden ansiosta. Monesti uskoon tulo auttaa raitustumaan. 

Vierailija
30/35 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei sinulle kelpaa kilttimies? Avio-onni perustuu hyvin usein saranoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/35 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin vahingossa väärin, voinko muuttaa vielä? 

Vierailija
32/35 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti, haluatko että elämäsi pyörii viinan ympärillä joka hetki, kun miehesi on jatkuvasti juovuksissa? - Sitähän minäkin, kukaan ei halua alkoholistia kontolleen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/35 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailin miestä, joka käytti paljon alkoholia, mutta hoiti työnsä. Minua arvelutti hänen alkoholin kulutuksensa. En suostunut kosintaan. Jäin ikisinkuksi. Sekään ei ollut hyvä ratkaisu.

Nämä on aina hölmöjä nämä "paljon sitä ja tätä tai liikaa".

Yhdelle naiselle kaksi pulloa kossua päivässä käyttävä mies juo liikaa, toisen mies juo naisen mielestä liikaa kun juo muutaman oluen viikossa.

Juomisessakin on kaksi eri puolta; juoko itsensä humalaan ja on muille jollain tapaa häiriöksi, vai käyttääkö vaan runsaammin alkoholia (esim 5 olutta joka päivä) mutta ei oikeastaan ole koskaan humalassa eikä häiritse ketään.

Jos henkilön käytös ei muutu eikä häiritse muita humalatilalla, niin aikuisen pitäisi itse saada päättää haluaako juoda alkoholia.

Se on sitten toinen asia, että vaikka ei häiritsisi ketään, niin runsas alkoholinkäyttö on terveydelle haitallista pitkässä juoksussa.

Vierailija
34/35 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni ottaa usein oluen ja silloin tällöin juo itsensä humalaan. Minua ei haittaa tällainen alkoholin käyttö. Itsekin käytän kohtuullisesti alkoholia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/35 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pullo on miehelle tärkeämpi kuin sinä, niin kannattaa jättää mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä