Teinkö virheen , kun en suostunut menemään avioon runsaasti alkoholia käyttävän miehen kanssa.
Olen "vanhapiika", kun hylkäsin miehen tämän alkoholin kätytön vuoksi. Nyt kaduttaa.
Kommentit (35)
Idiootti olet kun tuollaista kyselet.
Juop po ei ole mies vaan pelkkä juop po.
Todellakin. Kaikki tietävät, että ne luotettavimmat, kestävimmät ja turvallisimmat parisuhteet muodostetaan juoppojen kanssa.
Tapailin miestä, joka käytti paljon alkoholia, mutta hoiti työnsä. Minua arvelutti hänen alkoholin kulutuksensa. En suostunut kosintaan. Jäin ikisinkuksi. Sekään ei ollut hyvä ratkaisu.
Jos rakastaa miestä, niin oli hän sitten minkälainen tahansa, niin hänestä ei voi luopua.
Liiaksi alholia käyttävä pilaa perhe-elämän.
Alkoiko miestä vanha piika janottaan vai mistä oli kyse?
Onkohan tämä lyhytaikaisen exäni aloittama ketju ja nyt hän miettii miten minä ehkä ajattelen kun jäinkin vanhaksipiiaksi. Homma katkesi pahoinpitelyyn ja menetin yhteisen lapsemme. Kaikkea ei voi katua vaan elämä menee niin kuin menee.
Ap. Mies useasti lupasi vähentää alkoholin käytön. Minä uskoin hänen lupauksiin monta vuotta, mutta miehen juopottelu ei vähentynyt. Lopulta jätin hänet enkä ole löytänyt uutta miestä.
Et todellakaan tehnyt virhettä. Kuvittele, millaista perhe-elämä olisi pahimmillaan voinut olla. Järki käteen nyt. Säästyit monelta tuskalta. Ei kannata ottaa kunnotonta miestä. Liiallista alkoholin käyttöä ihminen ei pysty hallitsemaan, siinä viina vie miestä. Tilalla on taipumus pahentua ellei tapahdu jumalallinen väliintulo.
Jos mies juopottelee, niin vaimokin helposti sortuu viinaan. Sitten koko perhe kärsii.
Vierailija kirjoitti:
Jos rakastaa miestä, niin oli hän sitten minkälainen tahansa, niin hänestä ei voi luopua.
Minä menin alkolia liiaksi käyttävän miehen kanssa naimisiin, kun luulin, että pystyn saamaan hänet lopettamaan juopottelun. Olin väärässä. Miehen alkoholin käyttö paheni. Onneksihän ei ollut humalassa väkivaltainen. Hänen maksansa petti 50 vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Juop po ei ole mies vaan pelkkä juop po.
Jos juoppo on mies, kyseessä on mies. Turha yrittää poistaa ongelmaiset ja sairaat ihmiset miesten joukosta. Mies ei ole arvonimi vaan sukupuoli, eikä ota kantaa hyvyyteen tai pahuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Jos rakastaa miestä, niin oli hän sitten minkälainen tahansa, niin hänestä ei voi luopua.
Juopolle alkoholi on elämän ykkösrakkaus, sitä ei yksikään ihminen pysty syrjäyttämään.
Siellä joku dokumäntti itkee takavaloja näyttäneen emännän perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos rakastaa miestä, niin oli hän sitten minkälainen tahansa, niin hänestä ei voi luopua.
Juopolle alkoholi on elämän ykkösrakkaus, sitä ei yksikään ihminen pysty syrjäyttämään.
Se on sairaus. Kukaan ei vapaaehtoisesti juo taloa, perhettä, terveyttä, elämää.
Vierailija kirjoitti:
Tapailin miestä, joka käytti paljon alkoholia, mutta hoiti työnsä. Minua arvelutti hänen alkoholin kulutuksensa. En suostunut kosintaan. Jäin ikisinkuksi. Sekään ei ollut hyvä ratkaisu.
Tiedätkö mitä ikisinkku tarkoittaa? Jos olet joskus kumminkin tapaillut tai seurustellut, et ole ikisinkku.
Vierailija kirjoitti:
Jos rakastaa miestä, niin oli hän sitten minkälainen tahansa, niin hänestä ei voi luopua.
Juoppo on jo useimmiten luopunut perheestään ja kumppanistaan päihteensä takia. Kumppanin ja perheen pitää vain tajuta asia.
Näköjään.