Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinkö virheen , kun en suostunut menemään avioon runsaasti alkoholia käyttävän miehen kanssa.

Vierailija
24.05.2026 |

Olen "vanhapiika", kun hylkäsin miehen tämän alkoholin kätytön vuoksi. Nyt kaduttaa.

Teinkö virheen, kun en suostunut menemään avioon runsaasti alkoholia käyttävän miehen kanssa.

Vaihtoehdot

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään.

Vierailija
2/35 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti olet kun tuollaista kyselet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juop po ei ole mies vaan pelkkä juop po.

Vierailija
4/35 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Kaikki tietävät, että ne luotettavimmat, kestävimmät ja turvallisimmat parisuhteet muodostetaan juoppojen kanssa.

Vierailija
5/35 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin miestä, joka käytti paljon alkoholia, mutta hoiti työnsä. Minua arvelutti hänen alkoholin kulutuksensa. En suostunut kosintaan. Jäin ikisinkuksi. Sekään ei ollut hyvä ratkaisu.

Vierailija
6/35 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rakastaa miestä, niin oli hän sitten minkälainen tahansa, niin hänestä ei voi luopua.

Vierailija
7/35 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiaksi alholia käyttävä pilaa perhe-elämän.

Vierailija
8/35 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoiko miestä vanha piika janottaan vai mistä oli kyse?

Vierailija
9/35 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tämä lyhytaikaisen exäni aloittama ketju ja nyt hän miettii miten minä ehkä ajattelen kun jäinkin vanhaksipiiaksi. Homma katkesi pahoinpitelyyn ja menetin yhteisen lapsemme. Kaikkea ei voi katua vaan elämä menee niin kuin menee.

Vierailija
10/35 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Mies useasti lupasi vähentää alkoholin käytön. Minä uskoin hänen lupauksiin monta vuotta, mutta miehen juopottelu ei vähentynyt. Lopulta jätin hänet enkä ole löytänyt uutta miestä.

Vierailija
11/35 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäsi moka

Vierailija
12/35 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan tehnyt virhettä. Kuvittele, millaista perhe-elämä olisi pahimmillaan voinut olla. Järki käteen nyt. Säästyit monelta tuskalta. Ei kannata ottaa kunnotonta miestä. Liiallista alkoholin käyttöä ihminen ei pysty hallitsemaan, siinä viina vie miestä. Tilalla on taipumus pahentua ellei tapahdu jumalallinen väliintulo.

Vierailija
13/35 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies juopottelee, niin vaimokin helposti sortuu viinaan. Sitten koko perhe kärsii.

Vierailija
14/35 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos rakastaa miestä, niin oli hän sitten minkälainen tahansa, niin hänestä ei voi luopua.

Minä menin alkolia liiaksi käyttävän miehen kanssa naimisiin, kun luulin, että pystyn saamaan hänet lopettamaan juopottelun. Olin väärässä. Miehen alkoholin käyttö paheni. Onneksihän ei ollut humalassa väkivaltainen. Hänen maksansa petti 50 vuotiaana. 

Vierailija
15/35 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juop po ei ole mies vaan pelkkä juop po.

Jos juoppo on mies, kyseessä on mies. Turha yrittää poistaa ongelmaiset ja sairaat ihmiset miesten joukosta. Mies ei ole arvonimi vaan sukupuoli, eikä ota kantaa hyvyyteen tai pahuuteen.

Vierailija
16/35 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juopolle alkoholi on elämän ykkösrakkaus, sitä ei yksikään ihminen pysty syrjäyttämään.

Vierailija
17/35 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä joku dokumäntti itkee takavaloja näyttäneen emännän perään.

Vierailija
18/35 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juopolle alkoholi on elämän ykkösrakkaus, sitä ei yksikään ihminen pysty syrjäyttämään.

Se on sairaus. Kukaan ei vapaaehtoisesti juo taloa, perhettä, terveyttä, elämää.

Vierailija
19/35 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailin miestä, joka käytti paljon alkoholia, mutta hoiti työnsä. Minua arvelutti hänen alkoholin kulutuksensa. En suostunut kosintaan. Jäin ikisinkuksi. Sekään ei ollut hyvä ratkaisu.

Tiedätkö mitä ikisinkku tarkoittaa? Jos olet joskus kumminkin tapaillut tai seurustellut, et ole ikisinkku.

Vierailija
20/35 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juoppo on jo useimmiten luopunut perheestään ja kumppanistaan päihteensä takia. Kumppanin ja perheen pitää vain tajuta asia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi