Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset käy töissäja huolehtivat perheestään ja kodista, mies käy töissä, huolehtii vain omista tarpeistaan!

Vierailija
23.05.2026 |

näin on ollut aina ja tulee aina näköjään olemaan!! Miehen aivot ei oikein pysty kaikkeen

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida pitää paikkaansa

Vierailija
2/6 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näin ole ollut ,aina,

Ennen naiset olivat kotona, ja vaikka kodin koneita oli vähemmän, jäi kotitöiden lisäksi aikaa niille lapsille. 
Nykyään naiset ovat töissä kodin ulkopuolella mutta kaikki eivät ole ymmärtäneet jakaa vastuuta kotitöistä ja lapsista miesten kanssa. Eikä kukaan mies nyt vapaaehtoisesti mene sanomaan vaimolleen: ,,Kuulepas, kun sulla on noita kotitöitä iltaan asti niin tehdään niin että minä vaihdan ne lakanat Petterin huoneesta tänään ja imuroin sen huoneen, ja sama huomenna Pirpanan sängyn ja huoneen kanssa’’ 

Se sohva ja oma puhelin niitä miehiä kiinnostaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sellainen mies siis aloittajalla?

Ihan oma valintasi

Vierailija
4/6 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti joidenkin naisten aivot ei kykene rationaaliseen parinvalintaan

Vierailija
5/6 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan piti. Onneksi nykynuoret osaavat jakaa kotityöt paremmin.


Anoppi tuo appiukolle ruoan pöytään. Appi vaan istuu ja odottaa.


Oma isäni teki kotitöitä mikä oli 70-luvulla vielä harvinaista. Mutta oma äijä ei tee juuri mitään ja olenkin itse opetellut jättämään asioita yms. hoitamatta.  Hitaasti oppii.

Vierailija
6/6 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset voivat asettaa rajan omalle hyväksikäytölleen. Ensin voi jättää miehelle enemmän tehtävää ja jos ei toimi, niin Ei ole pakko jäädä ko.suhteeseen.