Muuttiko Ano Turtiainen tosiaan Venäjälle?
Kommentit (59)
No mitä se Ano siis teki täällä Suomessa?
Ei se ainakaan palstalta lähtenyt. On täällä vähän väliä joko mainostamassa kirjaansa, kehumassa itseään, tai kyselemässä olisiko hänellä kannatusta, jos hän lähtisi vielä vaaleihin 😄
Vierailija kirjoitti:
No mitä se Ano siis teki täällä Suomessa?
Vakoili ja välitti Venäjälle puolustukseen liittyviä salaisia tietoja, kavalsi eduskunnalta rahaa, jätti muutkin velkansa maksamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä se Ano siis teki täällä Suomessa?
Vakoili ja välitti Venäjälle puolustukseen liittyviä salaisia tietoja, kavalsi eduskunnalta rahaa, jätti muutkin velkansa maksamatta.
Just. Miksi ihmeessä se noin teki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä se Ano siis teki täällä Suomessa?
Vakoili ja välitti Venäjälle puolustukseen liittyviä salaisia tietoja, kavalsi eduskunnalta rahaa, jätti muutkin velkansa maksamatta.
Just. Miksi ihmeessä se noin teki?
Sitä on vaikea tietää. Ns. bobbit worm osaa iskeä merenpohjasta ohi kulkevaan kalaan, vaikkei sillä ole minkäänlaisia aivoja. Samoin meduusa osaa saalistaa. Luonto on ihmeellinen.
Nyt on vaarana että suomalaisen hevimetallin salainen lähdekoodi vuotaa itään ja pian suomalainen hevimetalli ei enää ole ainutlaatuinen suomalainen tuotemerkki.
Vierailija kirjoitti:
Muutti. Kaikista muista maista Euroopassa hänet olisi palautettu Suomeen, vastaamaan veloistaan.
Ei varmasti olisi palautettu. Ei semmoisista tehdä kansainvälistä pidätysmääräystä, ellei tosi vakavasti kyse
No hän on selvästi päässyt kaltaistensa joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutti. Kaikista muista maista Euroopassa hänet olisi palautettu Suomeen, vastaamaan veloistaan.
Ei varmasti olisi palautettu. Ei semmoisista tehdä kansainvälistä pidätysmääräystä, ellei tosi vakavasti kyse
aevan ja millä voimilla olisi palautettu? kysympä vuan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tätä on hehkutettu
Eräs 100 % pro-Venäjä ja pro-Ano perheenäiti tietää, harvat muut.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tätä on hehkutettu
@mirkhe
VKK on yhtä kuin Ano ja kun ihmiset äänestää VKKta he äänestää Anoa. He ei äänestä mitään ties miten monennen polven keskustalaista Tiaista.
@mirkhe
Eliitti haluaa päästä Anosta hinnalla millä hyvänsä/hajottaa VKKn ja mikä sen parempi tekosyy kuin joku uskovaisuus. Kukaan ei äänestä VKKta minkään keskustalaisen Tiaisen takia vaan Anon takia. Tiainen on hajottaja ja Gryning on entinen linnakundi joka tappanut ainakin 2 ihmistä
@mirkhe
VKK on ainoa puolue jonka kokouksessa Venäjän suurlähettiläs on käynyt puhumassa. Ei mene puhumaan minkään hajottaja Tiihosen ”vapauden liiton” kokouksiin ja Tiihonen puhuu sitä samaa kuin koko natottajien propagangakoneisto että Venäjä muka ”hyökkäsi Ukrainaan”.
Ano turtiainen on ukrainan kaksoisagentti moskovassa. Ano hoitaa pikku tiedustelutehtäviä, ukraina maksaa anon rahasotkut. Win win. Voipi olla että ano saa jonkun muunkin pikku tehtävän. Se nähdään sitte uutisissa, mikä lentää ilmaan.
Eiköhän se sieltä maitojunalla palaudu. Pyörii vaan tekemättä mitään ja kehuu kaljan hintaa. Voi käydä aika pitkäksi.
Eikö muuttanut Petroskoista takaisin Moskovaan. Jossain huoneistohotellissa kökkivät.
Ano perusti persujen puoluetoimiston moskovaan.
Oliko Venäjä se maa, jonka budjetista menee enempi armeijaan kuin Neuvostoliitossa ennen sen romahdusta?