Muuttiko Ano Turtiainen tosiaan Venäjälle?
Kommentit (44)
Pakeni sinne, kun sotki raha-asiansa Suomessa eikä halua maksaa velkojaan.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin sotki ihan itse. Aiemmin hänellä oli ihan hyvin menestyvä ja ehkä alallaan arvostettu voimailuun liittyvä yritys. Meni itse laukomaan tyhmyyksiä jonka seurauksena varsinkin ulkomaiset asiakkaat kaikkosi ja firma meni nurin.
Muutti maahan, jossa saa rauhassa olla mielenterveysongelmainen ja elää valtion rahoilla.
Muutti. Kaikista muista maista Euroopassa hänet olisi palautettu Suomeen, vastaamaan veloistaan.
Vierailija kirjoitti:
Iso ikävä on.
Samoin
t. riikka
Viimeisimmässä videossaan tuntuu hyvin masentuneelta ja jopa tietyllä tapaa arvostelee uutta elinpiiriään.
Olisiko iiva nan hillotolppa hyytymässä, vai pelkkää koti-ikävää...
Salli raiski Anon.
Salli Ano raiskia?
No, Raiski Salli.
Ei muuttanut. Persu vain palasi valtapuolueeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin sotki ihan itse. Aiemmin hänellä oli ihan hyvin menestyvä ja ehkä alallaan arvostettu voimailuun liittyvä yritys. Meni itse laukomaan tyhmyyksiä jonka seurauksena varsinkin ulkomaiset asiakkaat kaikkosi ja firma meni nurin.
Plus sähläsi puolueen ja vaalien rahoilla sekä verojen kanssa. Köntykselle tuli äkkilähtö, kun alkoi asiat kaatua päälle.
Melkoinen sankari.
Vierailija kirjoitti:
Itse väittää muuttaneensa, koska koki vainoa natokantansa vuoksi Suomessa. Voi ihan hyvin uskoa sen itsekin, tuollaisesta harhamaailmassa elävästä on vaikeaa sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Pelle pakeni, eli kyllä muutti.
Suomalainen Salli levittää Venäjällä rajuja väitteitä Suomesta
Vierailija kirjoitti:
Muutti maahan, jossa saa rauhassa olla mielenterveysongelmainen ja elää valtion rahoilla.
Venäjällä mielenterveysongelmainen voi olla jopa tsaarina, mutta valtion rahoilla voi elää vain eliittiin kuuluva. Anolta loppuu ensin rahat ja ennen pitkää hengittäminen siinä vaiheessa kun siellä tajutaan hänen hyödyttömyytensä.
Vierailija kirjoitti:
Viimeisimmässä videossaan tuntuu hyvin masentuneelta ja jopa tietyllä tapaa arvostelee uutta elinpiiriään.
Olisiko iiva nan hillotolppa hyytymässä, vai pelkkää koti-ikävää...
Tyyppi siis sai havaita olevansa kielitaidoton pa-kolainen, joka valittaa kun maa, jonne pakeni ei olekaan yhtään mitä piti?
Ironia on tässä niin paksua että siitä voisi rakentaa talon.
Hörhö ukkeli, jota kukaan normaali ei ota vakavasti Suomessa. Eiköhän se karu arki koita Venäjällä aika nopeasti ja alkaa ukko katumaan sekoilujaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei muuttanut. Persu vain palasi valtapuolueeseen.
Persu vain muutti ihannemaahansa.
Muuttiko