Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies kysyy milloin jotain tehdään ?

Vierailija
22.05.2026 |

Hän kysyy minulta AINA ja JOKA KERTA kun suunnitellaan grillistä tulevaa kanaa, kalaa tai lihaa näin. "Koska suurinpiirtein haluat, että aloitan grillauksen, koska siis syödään". Minä valmistelen salaatin, perunat, kastikkeet ja muut. Hän ilmoittaa, että sanoa hyvissä ajoin, niin hän keskeyttää jonkin muun ja aloittaa grillauksen. Sovitaan vaikka klo 17. Hän sanoo, okei. Minä olen omieni kanssa valmis, hän vielä ihmettelee ja rämpyttää kännykkää ja lihat vielä raakoja ja kello näyttää 17.25. Ottaapa päähän ja melkoisesti !

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta hänelle kello tai laita munakello soimaan sen taskuun.

Vierailija
2/12 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä miestä tekemään salaatti, perunat jne ja grillaa itse. Ja sitten syö itse grillaamasi ruoka kun mies yhä rämpyttää kännykkää ja tomaatit on edelleen pilkkomatta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pöljän miehen olet joutunut huolimaan. Useimmat osaa edes katsoa kelloa. 

Vierailija
4/12 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta hänelle kello tai laita munakello soimaan sen taskuun.

Munakellossa tärkeää on joustava hihna.

Vierailija
5/12 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on melkoinen pullukka ongelma

Vierailija
6/12 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee lisukkeeksi vain salaatti, joka ei mene pilalle odotellessa. Esim. perunasalaatti on hyvä, kestää useammankin tunnin vetäytymisen ja siinä on samassa perunat eli ei tarvitse niitäkään erikseen keittää. Sitten lisäksi leipää ja ateria on valmis, kunhan vain saa grillatut tuotteet tarjolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää tehdä ilmoitus vielä äänen avulla. Että nyt näyttää vaikka kello 17 sopivalta. Kännykkään unohtuu?

Vierailija
8/12 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee lisukkeeksi vain salaatti, joka ei mene pilalle odotellessa. Esim. perunasalaatti on hyvä, kestää useammankin tunnin vetäytymisen ja siinä on samassa perunat eli ei tarvitse niitäkään erikseen keittää. Sitten lisäksi leipää ja ateria on valmis, kunhan vain saa grillatut tuotteet tarjolle.

Ainako pitää tasoa laskea, että mieskin pääsee joten kuten mukaan? Minä ehdotan ooluen vaihtoa - ap grillaa ja mies yrittää tehdä muut osat. Joku jo ehdottikin, että sitten ap voi syödä grilliherkut, jos mies ei ole kyennyt tomaattia viipaloimaan ajoissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on helppoa. Antaa miehen rämpyttää kännykkäänsä. Syö sinä kaikki ruoat ja jätä miehesi ilman.

Vierailija
10/12 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jotkut naiset jaksaa antaa miehen määritellä milloin syödään. Minä syön kun on nälkä enkä tarvii naista kokkaamaan siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee lisukkeeksi vain salaatti, joka ei mene pilalle odotellessa. Esim. perunasalaatti on hyvä, kestää useammankin tunnin vetäytymisen ja siinä on samassa perunat eli ei tarvitse niitäkään erikseen keittää. Sitten lisäksi leipää ja ateria on valmis, kunhan vain saa grillatut tuotteet tarjolle.

Ainako pitää tasoa laskea, että mieskin pääsee joten kuten mukaan? Minä ehdotan ooluen vaihtoa - ap grillaa ja mies yrittää tehdä muut osat. Joku jo ehdottikin, että sitten ap voi syödä grilliherkut, jos mies ei ole kyennyt tomaattia viipaloimaan ajoissa. 

Ei ole siitä kyse vaan siitä, että pienistä asioista tehdään iso ongelma. Grilliruoalle sopii rennot lisäkkeet, kuten esim. tuo perunasalaatti. Jos haluaa sen aterian kaikkine lisukkeineen, sen kaupan grillilihan voi paistaa jopa uunissa ja silti se on hyvää.

Vierailija
12/12 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se salaatti pilaantuu 25 minuutissa? Jos ei kysy, tulet tänne valittamaan, kun ei puhu vaan päättää kaikesta.