On kahdenlaisia miehiä:
Betat: "Hyi, kuukautiset!"
Alfat: "F*ck yeah, varmat päivät!"
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Biologisia ja imaginäärisiä.
Reaalisia ja imaginäärisiä
Vierailija kirjoitti:
Tissimiehiä ja peppumiehiä.
Ap aloitti sanomalla että on kahdenlaisia miehiä, johon tuli mm. tämä vastaus. Itse en ole kovin kiinnostunut rinnoista enkä pepusta, vaan minulle ovat paljon kiinnostavammat naisen herttainen luonne ja suloiset sukupuolielimet. Kynis.mi
Vierailija kirjoitti:
Uskollisia, ja uskottomia.
Minäpä olenkin uskomaton
Joku fëmakko raapustelemassaan kirjassa kaakattaa, että: Miehiä on kahta lajia, raiskaajia sekä potentiaalisia raiskaajia.
Vierailija kirjoitti:
Joku fëmakko raapustelemassaan kirjassa kaakattaa, että: Miehiä on kahta lajia, raiskaajia sekä potentiaalisia raiskaajia.
Susta feminismiä ei siis tarvita - on paha asia.
Antaisitko tyttäresi ympärileikattavaksi, tai sallisit miesten lyövn, saavan huonompaa palkkaa yms.
Tissimiehiä ja peppumiehiä.