Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaisten naisten suu.

Vierailija
29.05.2015 |

Miksi se on sellainen kun on? Sitten kun siihen laittaa vielä huulipunaa niin onpa rumaa. Mitä muut olette mieltä?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma on, varsinkin pastillia imeskellessä.

Vierailija
2/54 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet suut ovat kauniita, kun on isot silmät.

Vierailija
4/54 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten miesten pää, miksi se on niin ruma ja sit kun sinne laittaa viinaa niin siitä tulee vielä tyhmäkin.

Vierailija
5/54 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin kun sitä suuta aukoo

Vierailija
6/54 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tullut selväksi, että kaikki suomalaisessa naisessa on rumaa. Millainen sen suun sitten pitäisi olla?

Vierailija
7/54 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on paljon ohuthuulisia ja jotenkin tiukkahuulisia ihmisiä, geeneissähän se lienee. Kauniita ja aistikkaita suita näkyy niitäkin heti enemmän, kun matkaa esim. Keski-Eurooppaan. Ei tekisi mieli suudella suuta, mikä on pelkkä tuima viiva - anteeksi nyt vain pinnallisuuteni. Olen aina ollut hieman hulluna sensitiivisiin, sellaisen tietynlaisen kaaren omaaviin semileveisiin huuliin. Älykkään mutta tunteikkaan näköisiin suihin.

Vierailija
8/54 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:48"]

Suomessa on paljon ohuthuulisia ja jotenkin tiukkahuulisia ihmisiä, geeneissähän se lienee. Kauniita ja aistikkaita suita näkyy niitäkin heti enemmän, kun matkaa esim. Keski-Eurooppaan. Ei tekisi mieli suudella suuta, mikä on pelkkä tuima viiva - anteeksi nyt vain pinnallisuuteni. Olen aina ollut hieman hulluna sensitiivisiin, sellaisen tietynlaisen kaaren omaaviin semileveisiin huuliin. Älykkään mutta tunteikkaan näköisiin suihin.

[/quote]

Älykäs suu? vedä itses jojoon, pelle.

Vierailija
9/54 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Älykkään näköinen suu :D

Vierailija
10/54 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:51"]

[/quote]

[/quote]

No no no, ei siitä nyt noin paljon tarvitse pillastua, vaikka selvästi tiedostatkin ettei sinulta sellaista aistikkaan älykästä löydy. En taatusti muutenkaan tahtoisi sinua suudella, koska se äly nyt vaan on se juttu. ;) Huomaahan sen älyn puutteen jo siitäkin, että heti ensimmäisessä lauseessa menet niin alhaiselle tasolle, että taulukot paukkuvat.

Vierailija
11/54 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä saatanaa nyt taas xD

Vierailija
12/54 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/54 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mikä se suomalaisen naisen suu nyt on? Näitä on aika erilaisia.

Vierailija
14/54 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko suomalaisnaisilla sitten joku "tyypillinen suu"? Itse en ole edes huomannut, minusta näyttää että suita on kaikennäköisiä täälläkin. Joten kiinnostaisi tietää että millainen sitten on se ruma suomalaisnaisen suu? Iso/pieni, kapeat huulet/pulleat huulet? 

Vierailija
15/54 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:55"]

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:51"]

[/quote]

[/quote]

No no no, ei siitä nyt noin paljon tarvitse pillastua, vaikka selvästi tiedostatkin ettei sinulta sellaista aistikkaan älykästä löydy. En taatusti muutenkaan tahtoisi sinua suudella, koska se äly nyt vaan on se juttu. ;) Huomaahan sen älyn puutteen jo siitäkin, että heti ensimmäisessä lauseessa menet niin alhaiselle tasolle, että taulukot paukkuvat.

[/quote]

No kö mulla just on paksut huulet, hölömö.

T: Tyko Sallisen emakko

Vierailija
16/54 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:48"]Suomessa on paljon ohuthuulisia ja jotenkin tiukkahuulisia ihmisiä, geeneissähän se lienee. Kauniita ja aistikkaita suita näkyy niitäkin heti enemmän, kun matkaa esim. Keski-Eurooppaan. Ei tekisi mieli suudella suuta, mikä on pelkkä tuima viiva - anteeksi nyt vain pinnallisuuteni. Olen aina ollut hieman hulluna sensitiivisiin, sellaisen tietynlaisen kaaren omaaviin semileveisiin huuliin. Älykkään mutta tunteikkaan näköisiin suihin.
[/quote]

Onneksi mulla on aika ohuet huulet niin en miellytä kaltaistasi reppanaa. Huh! :)

Vierailija
17/54 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä saatanaa näemmä, että joukko ohuthuulisia sai kilarit, kun ilmoitettiin etteivät he herätä ainakaan kaikissa suutelunhalua, että jotkut nyt vaan valitsevat jotain muuta ja ihastelevat sitä jotain muuta suurella nautinnolla. Mistä näistä koskaan tietää, mistä nämä saavat näitä skitsoraivareitaan, ja nythän vaan selvisi että luonne totta tosiaankin on heillä juuri sitä, mitä suu antoi olettaa.

Vierailija
18/54 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 12:01"]No sitä saatanaa näemmä, että joukko ohuthuulisia sai kilarit, kun ilmoitettiin etteivät he herätä ainakaan kaikissa suutelunhalua, että jotkut nyt vaan valitsevat jotain muuta ja ihastelevat sitä jotain muuta suurella nautinnolla. Mistä näistä koskaan tietää, mistä nämä saavat näitä skitsoraivareitaan, ja nythän vaan selvisi että luonne totta tosiaankin on heillä juuri sitä, mitä suu antoi olettaa.
[/quote]

Ja itse olet paksuhuulinen etkä saa kilareita? :D

Vierailija
19/54 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 12:03"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 12:01"]No sitä saatanaa näemmä, että joukko ohuthuulisia sai kilarit, kun ilmoitettiin etteivät he herätä ainakaan kaikissa suutelunhalua, että jotkut nyt vaan valitsevat jotain muuta ja ihastelevat sitä jotain muuta suurella nautinnolla. Mistä näistä koskaan tietää, mistä nämä saavat näitä skitsoraivareitaan, ja nythän vaan selvisi että luonne totta tosiaankin on heillä juuri sitä, mitä suu antoi olettaa.
[/quote]

Ja itse olet paksuhuulinen etkä saa kilareita? :D
[/quote]

Eikun anteeksi, semileveähuulinen :D

Vierailija
20/54 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja suuni äo on...