SYKE-HOLOPAISEN VIRALLINEN FANITUSKETJU
Holopainen on ihana.<3 Holopainen on ollut alusta asti mun lempihahmo koko Syke-ohjelmassa. Mielestäni parhaita Holopaiselta:
"Tässä on tehty nyt ihan turhaa työtä. Tästä olisi saatu hyvä, sydän, maksa ja munuaiset. Hyppää kuitenkin uudestaan". (Parsittiin kasaan poikaa, jonka epäiltiin yrittäneen itsemurhaa)
"Tää on ihan tohjona. Tää ei tuu selviämään". (Perusleikkaus)
"Yritätkö sa tappaa mut?! Mä teen susta valituksen! (Ilmari: No haasta vaikka oikeuteen) Hyvin todennäköisesti haastankin". (Holopainen ei irrottanut näppejään potilaasta, kun Ilmari jysäytti deffalla)
"Päiväthän on kaikki samanpituisia". (Marleena kysyy, onko ollut pitkä päivä)
"Se on Holopainen". (Ilmari kutsuu Holopaista lempinimellä Holle)
Teidän lemppareita? Tai yleistä Holopaishehkutusta.
Kommentit (195)
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 07:56"]Mikä Holopaisen koko nimi on? Se kertoi sen jossain jaksossa?
[/quote]
Petteri Christian Holopainen. "Christian c:llä eli Pc Holopainen". Näin omien sanojensa mukaan.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 11:23"][quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 07:00"]
Puhutte ikään kuin tää holopainen olisi oikea henkilö eikä fiktiivinen hahmo, jolle käsikirjoittaja lyönyt lauseet suuhun...
[/quote]
Siis mitäh? Tarkoitatko sä, että Syke ei ookaan dokumentti?!? Onko Holopainen KÄSIKIRJOITETTU? Et kai sä tarkoita, että sarjan muutkin hahmot ovat käsikirjoitettuja?! Päihdeongelmainen Marleena ja prostituoitu Iiiriskin? Ei voi olla totta, mistä ne tommosia keksii? Siis voi huh huh, kaikkea täältä AV:lta oppiikin! Seuraavaksi varmaan joku tulee väittämään, että Kauniit ja rohkeatkin on fiktiota, ei hyvää päivää siis...
[/quote]
Mä olen nyt kyllä aivan shokissa. Pitää pistää Syke-ohjelman tekijät maksamaan kriisiterapia. Mistä kukaan olisi voinut arvata, että kyseessä on fiktiivinen sarja, kun ihan oikeassa sairaalassa työskentelivät, hoitivat potilaita ja tekivät leikkauksiakin???
Tykkäsin Holopaisesta heti kättelyssä, mutta viimeistään tuossa peukalonpelastusjaksossa RAKASTUIN hahmoon <3 Niin liikkis ja ihana <3<3<3
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 07:48"]Mitta miksi kukaan ei oo tehny facebookkiin fanisivua :( ?
[/quote]
Onhan sille: https://www.facebook.com/pages/Petteri-Holopainen/832798483450900
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 07:48"]Mitta miksi kukaan ei oo tehny facebookkiin fanisivua :( ?
[/quote]
Nii...jos facessa on sörnäisten metroaseman jäykimmän ovinivelen jäykkyysaste-ryhmä,niin voisi kyllä Hollelle <3 joku väsätä ryhmän!
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 00:03"]
Mikä tää Syke On?
[/quote]
Nyt kipin kapin Ylen Areenalle katsomaan! Tästä puhutaan vielä pitkään!
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 00:23"]
se oli jotenkin söpö kun kampas tukkansa kun meni kakulle jota joutui sitten yksin syömään
[/quote]
Minusta oli tympeää kun hoitajat lähtivät pois kakkukahveilta. Eihän se Holopainen ketään tappanut. Hänhän teki työtään äärirajoilla ja sitä olisi pitänyt ymmärtää juhlistaa. Itse olisin kyllä kahvitellut mielelläni Holopaisen kanssa vaikka Holopainen olisi ommellut itseänsä Breivikiä kasaan. Hoidetaanhan suomalaisissa ja muuallakin sairaaloissa tällä hetkelläkin kaikenlaisia rikollisia.
Toiseksi on epäreilua olla tuuliviiri. Jos on luvattu juoda yhdessä kakkukahvit niin sitten tehdään niin.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 00:50"]
Tietääkö kukaan, mistä voisi löytää samanlaisen ihanan ankkuripaidan mikä Holopaisella oli kolmannentoista jakson kakkukahvikohtauksessa?
[/quote]
Asos?
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 16:00"]
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 11:27"][quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 08:56"]No eikai niitä homoja tarvii joka sarjaan tunkea. Kato Salkkareita, siellä niitä riittää. [/quote] Tän viestin luettuani mäkin toivon että se olisi homo x) [/quote] Omissa fantasioissani Holopainen on kyllä hyvin hetero. No leikit sikseen, en usko, että Holopaisesta leivotaan vielä homokin. Eiköhän toi asperger riitä. Homous vielä päälle niin alkaisi vaikuttaa siltä, että tähän yhteen hahmoon on yritetty tunkea kaikki vähemmistöt, ettei kukaan vain pahastu. Tuollaisia tunnevammaisia isiä kuin Holopaisella on valitettavan paljon ihan tavallisillakin lapsilla. Isä ei ole ehkä itse yltänyt suuriin saavutuksiin ja tuntee alemmuutta. Ei kehu poikaansa, ettei entisestään "ylpisty".
[/quote]
Holopainen on voinut lukea ihmisen seksuaalisuuden kirjosta jonka mukaan me kaikki olemme enemmän tai vähemmän biseksuaaleja. Holopaiselle ei ole voinut ehkä tarjoutua tilaisuutta varmistaa asiaa käytännössä. Uffe houkuttelee Holopaisen poikien saunailtaan ja sitten...
Mulla on samanlainen mies kuin Holopainen, ja toivon ettei sarjan tekijät päätä naittaa PC:tä. Ne kuitenkin keksisi sille jonkun tarujen Muumimamman, joka hymyilee ja ymmärtää koko ajan, ja menee sitten tiskaamaan ja parsimaan sukkia. Mun mieheni nimittäin työskentelee hoitoalalla, ja seuraa Sykettä (kuulemma ammatillisen mielenkiinnon vuoksi), ja jos PC saisi siinä jonkun sellaisen naisen, mies alkaisi ihmetellä että miksi mä en ole sellainen, kun onhan se Holopaisenkin nainen. Ja kyllä, noi as-tyypit vois ihan oikeesti saada tollaista päähänsä.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 00:49"]
Holopainen <3 Jos se olis aito, enkä ois varattu, pyytäisin treffeille :D mua säälittää se, ettei ne hoitajat voi ymmärtää sitä ja ottaa porukkaan. <3 N25
[/quote]
Mäkin kyllä pyytäisin Holopaista treffeille, jos olisin tuolla töissä (ja jos mulla ei olisi jo miestä, ups...). Mitäköhän Holopainen vastaisi? Onkohan edes kiinnostunut parisuhteesta?
Vaadimme Holopaiselle oman tv-ohjelman! <3
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 05:47"]Vaadimme Holopaiselle oman tv-ohjelman! <3
[/quote] OMG, syke-spinoff P.C. Holle. Alkaa Holopaisen ala-aste ajoista näyttäen miten on aina kasvanut vuoden per jakso, avaten hahmoa. Eli niinku peruskoulu-holle: 9 jaksoa, lukio-holle: 3 jaksoa, väluvuosi-holle(?):x-jaksoa, lääkis-holle:6 jaksoa, erikoistumis-holle: 7 jaksoa. Työssäkäynti-holle: vaikka 5 spinoffi-jaksoa tossa sairaalassa et näkyy muitakin sairaalan hahmoja.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 23:19"]Olga on Holopaisen jälkeen mun lemppari! Kelpais kyllä jos se olisi lesbo.
t. bi ;)
[/quote]
<3 sama
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 02:16"]
Vitsi mua ärsyttää noi työkaverit, kun ei voineet juhlia Holopaisen uskomattoman hienosti mennyttä vaativaa leikkausta. Kakkapäät! Eihän tossa sitä potilaan paranemista pitänyt juhlia, vaan Holopaista. Ja sitten Iiris vielä rupesi ilkeilemään, kun Holopainen oli muka niin urpo, kun ei tajunnut, miten se rattijuoppotapaus nyt vaikutti tähän asiaan. Toi Holopaisen ulkopuolelle jättäminen täyttää kyllä jo työpaikkakiusaamisen piirteitä. Huomasi oikein, miten Holopainen odotti kakkukestejä, kun vaikutti melkein innostuvan, kun Johanna sitä ehdotti ja vielä leikkauksen jälkeen tarkisti, onko tarjous vielä voimassa.
[/quote]Joo tää oli kamalaa.... Ihmettelen myös mikseivät hoitajat ja lääkärit ymmärrä, että Holopaisella on asperger. Tosin kyllä omalla työpaikallanikin on asperger-ihminen, eikä häntä oikein ymmärretä, hän aiheuttaa jopa vihantunteita joissakin kollegoissa :(
Minusta ihan alkujaksoissa joku hoitajista kommentoi, että Holopainen on aspergerhenkilö.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 06:03"][quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 05:47"]Vaadimme Holopaiselle oman tv-ohjelman! <3
[/quote] OMG, syke-spinoff P.C. Holle. Alkaa Holopaisen ala-aste ajoista näyttäen miten on aina kasvanut vuoden per jakso, avaten hahmoa. Eli niinku peruskoulu-holle: 9 jaksoa, lukio-holle: 3 jaksoa, väluvuosi-holle(?):x-jaksoa, lääkis-holle:6 jaksoa, erikoistumis-holle: 7 jaksoa. Työssäkäynti-holle: vaikka 5 spinoffi-jaksoa tossa sairaalassa et näkyy muitakin sairaalan hahmoja.
[/quote]
Ei Holopainen varmasti ole viettänyt välivuotta!
Onko siis Olgan lesbous tullut jossain ilmi? :D Eikös se ollut treffeilläkin SexiMaxin kanssa? Kylhän vähän kyräilee kun Max lääppii Johannaa sairaalan käytävillä... Saattaa tosin kyllä johtua ihan vaan siitä, että on niin ammattimainen ihminen että pitää tota töissä kutemista muuten vaan paheksuttavana. :D
Ja onko Hollen aspergerius tullu siis ilmi muiden hahmojen puheissa? Jos on niin missasin... Musta ois ihan hyvä jossei sitä ois mitenkään alleviivattu, vaikka onhan luohan toi Holle tosi positiivisia mielikuvia as-ihmisistä, symppis kun on.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 07:12"][quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 06:03"][quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 05:47"]Vaadimme Holopaiselle oman tv-ohjelman! <3
[/quote]
Ei Holopainen varmasti ole viettänyt välivuotta!
[/quote] Musta se on just sen oloinen, että vietti välivuoden opiskellen teoreettista fysiikkaa, mutta kaikki kehu sen hienoa käsialaa ja kädentarkkuutta laboratöissä ja se alkoi sit lukea biologiaa ja haki lääkikseen. Helsinkiin suoraan lukiosta on aika tosi harvinaista päästä, kun pitäisi olla yhteispisteisiin 5 ällää, mukaanlukien ällät äikästä, pitkästä kielestä ja ruotsista. Noin assit on yleensä aika rajallisen ja epätasaisen kykyprofiiliin omaavia, ihmettelen jos Hollella on kielipääkin muuten kun ehkä sanojen ja sääntöjen osalta.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 11:27"][quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 08:56"]No eikai niitä homoja tarvii joka sarjaan tunkea. Kato Salkkareita, siellä niitä riittää.
[/quote]
Tän viestin luettuani mäkin toivon että se olisi homo x)
[/quote]
Omissa fantasioissani Holopainen on kyllä hyvin hetero. No leikit sikseen, en usko, että Holopaisesta leivotaan vielä homokin. Eiköhän toi asperger riitä. Homous vielä päälle niin alkaisi vaikuttaa siltä, että tähän yhteen hahmoon on yritetty tunkea kaikki vähemmistöt, ettei kukaan vain pahastu. Tuollaisia tunnevammaisia isiä kuin Holopaisella on valitettavan paljon ihan tavallisillakin lapsilla. Isä ei ole ehkä itse yltänyt suuriin saavutuksiin ja tuntee alemmuutta. Ei kehu poikaansa, ettei entisestään "ylpisty".