Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähteekö isokaluisten miesten vaimot koskaan toisen miehen matkaan?

Vierailija
27.12.2014 |

Tällaista olen pohtinut usein ja tullut siihen tulokseen, että ei varmaankaan lähde. Itsellä kun on tällainen mitätön prinssinakki, niin saa elää jatkuvassa pelossa, että milloin se vaimo lopullisesti kyllästyy miltään tuntumattomaan nakinkuvatukseeni ja löytää itselleen kunnon kalun omaavan miehisen miehen.

Pelikaverilleni Anterolle olen ollut aina kateellinen, hänellä kun lepotilassakin meisseli lätkähtelee kävellessä reisiä vasten voimaa uhkuen, minun mitättömän nakkini törröttäessä anteeksi pyytävän näköisenä kassien päällä. Pikku nakilleni kun reisien sisäpintakin on saavuttamaton unelma.

Saunailloissakin kävelen aina nöyränä kumarassa Anteron perässä saunatiloihin, Anteron kulkiessa rinta rottingilla kohti löylyhuonetta lihaisan pötkylän läiskähdellessä tahdikkaasti reisilihaksia vasten. Aina kun näen Anteron vaimon, niin hän vaikuttaa todella iloiselta ja raikkaalta ihmiseltä, enkä toki lainkaan sitä ihmettele. Se tosin saa oman itsetuntoni vajoamaan kohti pohjamutia ja vielä niidenkin alle.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 12:41"]

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 09:54"]Tutkimusten mukaan kyllä: PLOS Onen julkaiseman tutkimuksen mukaan vaimot pettävät todennäköisimmin aviomiehiä, joilla on erityisen pitkä penis. Kookas elin voi tehdä seksistä epämukavaa ja jopa tuskallista. Siksi erityisen hyvin varusteltujen miesten puolisot hakeutuvat helposti harrastamaan seksiä sopivamman kokoisen kumppanin kanssa. [/quote] Jätin just miehen, jolla oli iso muna mutta käytti seksuaalista väkivaltaa mua kohtaan. Seksi sen kanssa sattui ja se tykkäs mun satuttamisesta. Jätti niin hirveet traumat että oon täydellisen tyytyväinen jos seuraavalla miehellä on pieni penis, mutta ei halua satuttaa mua. Jos nainen on niin munannälkänen että lähtee isompimunaisen matkaan niin saa lähteäkin!

[/quote]

Mulle tällainen mies, kiitos. Ei enää mitään laimeeta rykimistä vaan reippain ottein posket punaisiksi! \o/

Vierailija
2/39 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso kalukaan ei auta jos ei ole paksu lompakko. Naiset kyllä mieluusti pitävät isoa kalua dildonaan.

Vierailija
4/39 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä osaa sanoa jos kaikki muu suhteessa on pielessä kun iso vehje..en kyllä jäisi sen takia.

Vierailija
5/39 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin tänään Anteron kanssa pelaamasssa tennistä. Meille tämä joulun jälkeinen kinkunpoltto "turnee" on jo monivuotinen perinne. Minulle jää aina tuosta turneesta kaksijakoiset fiilikset. Toisaalta pelillisesti se on oikein viihdyttävä kokemus, vaikka joka vuosi Anterolle häviänkin, mutta se pelin jälkeinen saunominen ja pukuhuonekokemukset vie aina kokonaissaldon miinukselle.

Sen lisäksi, että Anterolla on varsin muhkea slaikkari, on hän muutenkin olemukseltaan varsin miehekäs: pituutta 190 senttiä, leveät hartiat, sopivasti lihaksikas, sekä muutenkin komea. Itse kun olen tällainen 170 senttinen hartiaton laihaläski kukkakeppi, varustettuna prinssinakilla, niin onhan se selvää, että tuollaisen adoniksen seurassa tuntee itsensä varsin mitättömäksi.

Vierailija
6/39 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lohdukseksi. Seurustelen miehen kanssa jolla on aika pieni mutta mies saa silti minut seksuaalisesti tyydytettyä eikä mulla tulis mieleenkään jättää täydellistä miestä pienen kalun takia.

Vierailija
7/39 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeiden ja rumien miesten naisten lähtee mielummin kivannäköisten ja vähemän keljujen pienimunaisten miesten matkaan, niillä on naiselle enemmän annettavaa.

Vierailija
8/39 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 09:44"]Ilkeiden ja rumien miesten naisten lähtee mielummin kivannäköisten ja vähemän keljujen pienimunaisten miesten matkaan, niillä on naiselle enemmän annettavaa.
[/quote]

Näin minä tein.

Vierailija
9/39 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta ap sulla on kyllä sana hallussa. Ootko miettinyt kirjailijan uraa?

Vierailija
10/39 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anterolla on kuvauksiesi mukaan lihapenis, valtava miekka levossa, mutta ei se kasva siitä välttämättä ollenkaan erektiossa, kovettuu vain. Sinulla taas on veripenis, veripenis saattaa kasvaa nelin kertaiseksi saavutettuaan erektion.

Vierailija
11/39 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin iso munasenluota pienempi munasen luo. Iso munanen vaan satutti mua munallaan sekä käytti mua hyväksi. Nykyinen jolla on paljon pienempi muna, ei satuta mua ja osaa hoitaa paljon paremmin kuin iso munainen kaveri. Nyt meillä on jopa lapsi ja toista yritetään eli olemme toivon mukaan hautaan asti yhdes. Jos on pieni, niin se kyllä riittää, jos sitä osaa käyttää.

Vierailija
12/39 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä 24cm on poikaa

Vierailija
13/39 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta se muna lainkaan.

Vierailija
14/39 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 09:53"]kyllä 24cm on poikaa
[/quote]

Eikö sua satu? Mua ainakin sattuu jo aivan liika 20cm :o N19

Vierailija
15/39 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan kyllä:

PLOS Onen julkaiseman tutkimuksen mukaan vaimot pettävät todennäköisimmin aviomiehiä, joilla on erityisen pitkä penis. Kookas elin voi tehdä seksistä epämukavaa ja jopa tuskallista. Siksi erityisen hyvin varusteltujen miesten puolisot hakeutuvat helposti harrastamaan seksiä sopivamman kokoisen kumppanin kanssa.

Vierailija
16/39 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se munan jatke on tärkeämpi, eli itse mies. Isomulkkunen voi olla iso mulkku.

Vierailija
17/39 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin isokaluista monta kertaa ja lopulta jätin. Oli paska jätkä muuten.

Vierailija
18/39 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai täytyy vähän sairas naisen olla jos ei elämässä muita arvoja ole kuin iso kalu.

Vierailija
19/39 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset useimmiten (poikkeuksia toki löytyy) hakevat parisuhdetta ja silloin ei ole koolla väliä. Eikä kaikki edes pidä isoista peniksistä. Itse pidän ja minulla on ns. hyvä tutka niihin. Mutta ei tulisi mieleenikään vaihtaa hyvää miestä peniksen takia.

Vierailija
20/39 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies tajuaisi kompensoida kokoa kielellä vähän useammin, ei vieras viehättäisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän