Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Exä jakelee tietojani muille miehille?

Vierailija
18.09.2014 |

Voisiko tämä käytös olla sitä? minulla on ulkomaalainen exä joka oli pelimies ja nyt suhteen jälkeen olen jo useaan otteeseen epäillyt että exä tekee minulle jotain temppuja ja jakelee tietojani ulkomaalaisille kavereilleen. Ensin tämä paljastui niin että sain yhteydenoton yhdeltä mieheltä, tämäkin mies oli akateemisesti kouluttautunut kuten exäni myös, muutama muukin asia täsmäsi kuten että oli samaa ikäluokkaa (minua vanhempia). Niin monen kuukauden nettitutustumisen jälkeen paljastui että tämä uusi mies oli jo aikaisemmin seurustellut suomalaisen naisen kanssa, kas kumma. Luulen ettei tämä ollut sattumaa vaan exä usuttanut tämän miehen minulle koska olen suomalainen. Mitään suhdetta ei edes tullut. Sen jälkeen tuli lisää vastaavanlaisia tapauksia ja nyt yksi mies joka asuu sanotaanko vaikka maailman laidalla ja on samassa ammatissa kuin exäni (exäni on opiskellut kahta eri alaa). Niin mietin onko tämäkin uusi mies exäni tuttuja? ikä ainakin täsmää täysin. Todella ärsyttävää käytöstä kun exä tekee näin.

Millä voisin saada tämän käytöksen loppumaan? 

jos kirjoitan exälleni hän on niin kuin seinille puhuisi, yrittää olla reagoimatta mitenkään, hän on aivan kuin sellainen pikkulapsi joka ei kuuntele ketään eikä mitään!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja erosta on aikaa jo lähes 2 vuotta mutta silti exä käyttäytyy näin

Vierailija
2/3 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla sattumaa mutta mitä jos lopettaisit niiden vanhojen ulkomaalaisten miesten kanssa viestittelyn, se auttais.