Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Perheenisä ostaa naisia"

Vierailija
05.08.2008 |

Savossa asuva 44-vuotias Janne pyörittää menestyksekästä yritystä, jolla on kotipaikkakunnan lisäksi toimintaa myös Helsingissä ja Tampereella. Yrityksen kansainvälinen liiketoiminta vie Jannen usein ulkomaille, esimerkiksi Venäjälle ja Etelä-Amerikkaan.

Kotona bisnesmiehen jatkuvaa kiitämistä seuraa vaimo ja kaksi lasta, jotka Jannen omien sanojen mukaan saa pidettyä tyytyväisenä "kaikenlaisella kalliilla krääsällä".

Myös Janne pitää itsensä tyytyväisenä "kalliilla tavaralla" - hän käy säännöllisesti maksullisissa naisissa.

- Kotona on periaatteessa kaikki hyvin, mutta olen paljon poissa sieltä. Ja silloinkin tekee mieli seuraa, Janne kertoo.

- En voi syyllistää vaimoani, sillä seksi hänen kanssaan on mukavaa ja tyydyttävää, mutta haluan sitä enemmän kuin hän. Käyn mieluummin vieraissa ja maksullisissa kuin pilaan parisuhteeni seksiä vonkaamalla.

"Kai minä olen kusipää"

Ulkonäkönsä puolesta Jannen ei tarvitsisi turvautua maksullisiin. Nuorekas, trendikkäästi pukeutuva ja rahojaan yöelämässä varsin avokätisesti käyttävä mies vetoaa moniin naisiin ihan omana itsenään.

- Mutta aina ei jaksa nähdä vaivaa ja käyttää aikaa. Täsmätreffit ilotytön kanssa on helpompaa - ja saattaa usein tulla halvemmaksikin kuin ilta yökerhossa.

Janne sanoo, että hänellä on ollut hämmentävän vähän morkkiksia vaimonsa suhteen.

- Kai minä sitten olen patologinen kusipää. Eihän tämä toimintani mitenkään hienoa ole, mutta en vain osaa ottaa siitä huonoa omaatuntoa.

Haastateltavan nimi on muutettu.

Vaikka haastateltavan nimi on muutettu niin kai tuosta nyt jokainen oman miehensä tunnistaa. Asuinpaikka, ikä, lapsienlukumäärä ja reissutyö...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole muutettu muuta kuin nimi on narahtaminen selvää.

Olen täällä monesti sanonut että miehet hyvässäkin parisuhteessa voi pettää ja seikkailla maksulla tai ilman, monet ei usko että oma puoliso toimisi niin.

Minä tiedän että toimii kun itse aikoinaan paneskelin satojen ukkomiesten kanssa. Monet heistä oli fiksuja ja sivistyneitä korkeasti koulutettuja herrasmiehiä joilla kaunis kiiltokuvaperhe omakotitalossa.

Kannattaa ostaa viikonlopun iltalehti ja tutkailla josko se oma kultakin sieltä löytyisi.

Vierailija
2/7 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkei asuinpaikka ja ikä niin osuisikaan yhteen. Tottakai nekin voi vaihtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis valehdella lapsiluku ja yrityksen toimipaikat jne. Koska silloinhan joku toinen viaton voi joutua epäillyksi, jolla sattuu olemaan ne keksityt ominaisuudet. Miksi ylipäänsä kirjoittaa kaksi lasta, kun voisi laittaa lapsia. Tai että yrityksellä on toimipaikkoja ympäri Suomen. Jos siis haluaa peitellä henkilöllisyyttä. Tai laittaa iäksi nelikymppinen.

Vierailija
4/7 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdessä ovat uskollisia. Olen töissä hotellissa jossa on suosittu ravintola/yökerho. Siinä oppii tuntemaan nämä "uskolliset" perheenisät.

Vierailija
5/7 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osan olen löytänyt ravintolasta mutta muutaman ihan päiväsaikaan kahvilasta. Kerran olin Lottoa viemässä ja yksi matkarakastaja iski minut. Tämä suhde kesti pari vuotta. Meillä päin kun oli töissä niin tavattiin jossain hotellissa missä hän yöpyi.

Soiteltiinkin toisillemme silloin tällöin ja voin sanoa että oli yksi parhaista rakastajista mitä on vastaan tullut. Oli harjoitellut ja paljon ja monen kanssa ;)

Vierailija
6/7 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain ainakin sen käsityksen että vaimo hyväksyy touhun.

jokatapauksessa en itse olisi koskaan miehen kanssa joka on ollut maksullisten kanssa koska maksullisilla yleensä HIV, puhumattakaan vähemmän vaarallisista taudeista.

Onneksi mun mies ei ole ollut kenenkään muun kanssa koskaan. (ollaan oltu ihan nuoresta yhdessä)

Vierailija
7/7 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on voinut pettää ja ei tietenkään ole kertonut sitä sinulle.

Ne on niitä asioita jotka puoliso tietää viimeiseksi.

Tuttavani sai nimettömän kirjeen jossa kerrottiin pettämisestä, tämäkään ei olisi koskaan voinut uskoa sitä kumppanistaan mutta niin vain oli. Kysyi suoraan sai tunnustuksen ja sitten erosivat. Seksikumppaneita oli paljon liiton ulkopuolella.

Näinhän se yleensä menee ei mun mies vaan muut hmm...........

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän