Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko terapeutit yms ammattilaiset olla tosiaan noin väärässä?

Vierailija
11.10.2013 |

Katsokaa nyt, mitä se down-asperger-jankkaaja kirjoittaa blogiinsa! Että joku ammattilainenkin antas sen hoitaa vauvaa vaikka täällä koko palsta sanoo, että ei voi. näköjään ei kannata luottaa enää asiantuntijoihin vaan av-mammojen erehtymättömään ja maalaisjärkeen perustuvaan mielipiteeseen!

luotatteko enää terapeutteihin ja "asiantuntijoihin" tai edes as-henkilöitten omaisiin tuon luettuanne:

"

Minua ei kannata liikaa jättää ymmärtämättömien ihmisten ennakkoluulojen armoille. Nimenomaan se, kun ihmiset on olleet niin ennakkoluuloisia, on minua rikkonut ja ihmiset omalla ennakkoluuloisuudellaan ovat minut rikkoneet ja aiheuttaneet sen, että juutun vauva-asiaan liikaa ja jankutan siitä, että kyllä minä niitä osaan hoitaa, olen hoitanu niitä ennenkin, voi minuun siinä luottaa! Tuo asia ei sillä tavalla ole niitten ihmisten vika, että niitten tarvitsisi siitä syyllisyyttä tuntea. Sillä tavalla minä en syytä vaan asia mitä en ymmärrä, saa aikaan tarpeen jankata ja juuttua asiaan, koska EN YMMÄRRÄ. On hätäisen paskahousun kommentti se, että muka syytän muita ihmisiä siitä, kun asiat eivät suju. En syytä muita ihmisiä enkä itseänikään, vaan sitä, että sairauteni ei ole näkyvä eikä tunnettu joten minua ei osattu käsitellä oikein eikä näin ollen myöskään asianmukaisesti osallistaa normaaliin elämään silloin kun olin nuorempi kuin nyt. Ei oikein tiedetty mikä minulla on tai jos oltiin tietävinään, niin sekoitettiin minun tila johonkin muuhun kuin mikä minulla on. Siinä tuli sitten minun hoidossani tapahtuneet hoitovirheet. Oli siihen verrattavissa, kuin jos hammaslääkärille olisi annettu tehtäväksi operoida aivot tai rintasyöpäkirurgille tehtäväksi operoida hampaita. Eihän siitä mitään tulisi! Ei myöskään siitä, jos päihdeongelmiin ja syömishäiriöihin erikoistunut psykiatri yrittää hoitaa Aspergerin syndroomaa.

Kannattaa uskoa minun asioissa sitä terapeuttia vaikka ja myös minua itseänikin ja mistä ei ole tietoa, mikä ei ole siinä hetkessä läsnä ja mikä liittyy lähinnä minun henkilökohtaiseen elämääni tai henkilökohtaisten tuttujen ja läheisten kanssa tekemiini asioihin, niin siihen ei kannata eikä tarvitse ottaa kantaa eikä minun kuullen sitä sen koommin spekuloida ääneen, vaan aina asiantuntijan kanssa on viisasta ne keskustelut käydä ja minun itseni antaa sitten ymmärtää, että toki olen luotettava ja mitä ehdotan, on kaunis ajatus ja voi esim ihastella minun kanssa ihan täysin rennosti esim ajatusta pienestä vauvelista ja sen hoitamisesta jos sitä asiaa esille jossakin keskustelussa tuon.

Rakastaisin sinun pikku vauvaasi jos sinulla semmoinen olisi. Se vauva voi olla tyttö tai poika, terve tai vammainen, hyväksyn hänet joka tapauksessa, koska hän on sinun vauvasi ja sinun mahasta syntyvä lapsi on aina ihana lapsi. Harmi kun et tehnyt enempää kuin yhden lapsen. Sinun lapsesi, jos niitä paljon olisi, olisivat kaikki ihanimpia lapsia mitä maa päällään kantaa. Eliska on myös ihana pikkuinen tyttö.

Jos sinulla joskus vauva on, niin voit luottaa siihen, että ainakin pääsääntöisesti sinun ollessa läsnä ja hetken aikaa yksinkin esim silloin kun käyt vaikka suihkussa, pystyn hoitamaan jo 2-3kk ikäistäkin lasta. Olen näin hoitanut sukulaisten ja kaverienkin vauvoja ja ne tilanteet on menneet hyvin ja olen toiminut luotettavasti ja vastuullisesti. Jopa terapeutti Tero Timonen sanoi minulle suoraan, että jos hänellä ja hänen vaimollaan ylilääkäri Leena Timosella olisi vauva, he antaisivat minun hoitaa sitä. Kuulemma jo niinkin pientä kuin 2-3kk. Voitko kuvitella? erityiskasvatuksen ja psykologian dosentti joka on erittäin maineikas ja kansainväliselläkin tasolla tunnettu ja tuntenut minut lapsuudestani asti, sanoo noin? Nouseeko asiasta suurikin kohu teidän keskuudessanne? Nimittäin tuo terapeutti tietää aika hyvin kuka mihinkin pystyy ja mihinkä ei pysty ja hänen sana painaa paljon. Jos olisin esim huligaani, hunsvotti, vastuuton, psykopaatti, hyypiö, friikki, dorka, humalainen, narkkari tai muu edesvastuuton hörhö, niin hän tietäisi sen kyllä ja hän toimittaisi minut laitokseen ja järjestäisi sossun ja lääkärin kanssa sen asian tiimoilta palaverin, että laitoshoitoon on saatava minut.

Mutta eipä ole tämä erikois asiantuntijakaan sellaisen kannalla. Jotenka miksi mennä hänen mielipiteiden yli siinä, mihin pystyn ja mihin en? Luota asiantuntijaan, hyvä ihminen äläkä luota mihinkään ennakkoluuloihin äläkä mutu-tuntumaan.

Toiseksi myös minun oma äitini ja mummoni voivat todistaa minun osaavan hoitaa vauvaa kun hoidin minä mummon kanssa serkkupoikiakin sillon kun ne olivat vauvoja ja itse olin silloin varhaisnuori. Ei mitään ongelmia asiassa! Myöskään terveyskeskuksen lääkäri tai hoitajat ei ole minulta tuota kieltäneet, gynekologi ei kiellä eikä kieltäisi sitäkään jos asusin hänen naapurissa ja haluaisin hoitaa hänen vauvaansa, myöskään nykyisen kouluni ope kiellä minua hoitamasta vauvaa eikä myöskään yksikään ohjaajista kieltäisi eikä myöskään neuropsykiatrinen valmentajanikaan kieltänyt. Ainut mikä ehkä yritti vähän kieltää tai rajoittaa asiaa, oli yks Jenna joka oli vuonna 2011 minun tukihenkilö, joka tiesi vain minun diagnoosin ja sen miten käyttäydyin sen hetkisen vointini aikoihin esim ventovieraitten ihmisten ollessa paikalla. Kysyin terapeutilta, miksi Jenna noin suhtautui, niin terapeutti sanoi, että nykyään ei Jennakaan olisi tuota mieltä, vaan Jennan sen hetkinen mielipide johtui minun sen hetkisestä kunnostani ja voinnistani ja siitä kun olin arka ja traumatisoitunut jonkun asian vuoksi mitä olin joutunut kokemaan, mutta se on kuulemma mennyttä aikaa ja nykyään tilanne on toinen. Voi olla, ettei myöskään eräät nimeltä mainitut sinun työkaverisikaan kieltäisi, minulla on vaan niitten voimakastahtoisten jossakin virassa ja maineessa olevien ihmisten suhteen erilaisia pelkoja ja pelkään, että jossakin on joku ihminen joka ei antaisi minun tehdä tuota asiaa eikä yleensä yhtään mitään muutakaan asiaa ilman ammattilaisen valvontaa. Se johtuu siitä, että ihmiset eivät tunne minua eivätkä tiedä millainen olen. Pelkään myös, että minut halutaan vaikkapa johonkin laitokseen säästösyistä koska kunnat haluaa säästää ja koska kunnat pelkäävät että jos olen itsenäinen asukas jossakin kunnassa, tärvelen kyseisen kunnan maineen olemalla liian erikoinen niin että valtuutetut häpeävät tunnustaa minua joko oman kuntansa tai jopa viereisen kunnan asukkaaksi. Minun itsetuntoani ja omanarvontuntoani on paljon loukattu elämäni aikana juuri sillä, että minulta on yritetty kieltää osallisuus normaaleissa asioissa. "

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapeutilla on niin paljon muita töitä ettei se ehi paneutua minun asioihin enempää. ja mulla on ollu aina joku pakkomielle. se vaan on sattunut pari viime vuotta olemaan hoitotaho mutta jos jätän hoitotahon niin joku muu taho tulee sen tilalle pakkomielteeksi. oon yrittäny pienempänä, siis jo lapsena ominpäin pois tästä mutta en oo onnistunu ja tähän on kokeiltu muun muassa sairaalahoitoa suljetulla osastolla ja kaikkee muutakin mutta ei oo auttanut. lääkitystäkin on kokeiltu ja monta vuotta oli lääkitys mutta ei auttanu.

te ette voi asialle tehä mitään, ei tähän järkipuhe oo koskaan auttanu mitenkään. tavallaan ymmärrän tuon että noin ei saisi tehdä ja yritän olla tekemättä tuota mutta en vaan millään pysty olemaan tekemättä sitä. pystyn pitämään tuon käytöksen myös aika hyvin piilossa läheisiltäni ja myös terapeutilta eikä ne huomaa minun käytöksen todellista laitaa vaan ne luulee että oon ok ja ihmettelee miksi se hoitotaho mulle niin tyly on. pidän salassa monta piirrettä käytöksestäni ja osaan esittää normaalia ja yhessä normaalien kanssa kauhistelen vastaavanlaisille tapauksille mutta salassa kuitenkin laitan viestiä noille hoitotahoille.

ja mitä se haittaa? eikös hoitotahot muutenkin kohtaa monenlaisia ihmisiä? en sentään käsiksi käy niihin. niillä on ollu pahempiakin potilaita kun minä. enkä tunne tästä että näin toimin, mitään katumusta enkä syyllisyyttä. mulle on ihan sama vaikka niillä oliskin alaikäsiä lapsia jotka huomaa nuo jutut netistä. se on mulle yks ja sama miten ne lapset siihen reagoi. ei oo väliä kun ei oo minun lapsista kyse. eikö teillekin oo yks vitun sama jos jotakin hoitotahoa joku jossakin kiusaa?

miten teidän sympatiat voi olla jonkun hoitotahon puolella kun on pahempiakin kärsimyksiä ihmisillä? joillakin ei oo ees ruokaa eikä vaatteita esim tuolla kehitysmaissa. miksi ette sääli niitä?

miksi vitussa sääliä hyväosasia kun niitä ei tartte sääliä kun niillä on kaikki jo valmiina. säälikää mieluummin vaikka katulapsia tai afrikan aids-orpoja. se on ymmärrettävämpi säälin kohde kun joku hyväosanen hoitotaho jolla on rahaa muuttaa vaikka huitsin nevadaan täältä.

ainahan ihmiset muuttaa esim jotakin stalkeria pakoon. se on selvää.

minua ei kiinnosta niitten ihmisten tunteet. tuntekoot mitä vaan. ihan mulle on sama. kunhan itelläni menee hyvin niin se on pääasia. muut on yks ja sama.

ainakin ne hyväosaset. huono-osasia säälin kyllä ja autan mutta hyväosaset ei herätä minussa mitään empatiaa eikä myötätuntoa. oon niin köyhä että minun näkökulmasta katottuna hoitotaho on niin hyväosasta että yks hankala potilas on niille ku hyttysen pieru valtameressä.

Vierailija
2/51 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alistu teidän tekopyhälle moraalisaarnalle. yrittäkää saada vittu ne hoitotahot ite mulle asiasta sanomaan älkääkä pitäkö vitun moraalisaarnoja kun minä vihaan niitä ja jos olisitte siinä minun nenän edessä noitten moraalisaarnojenne kanssa niin turpiinne saisitte. te ette tiiä todellisesta elämästä mitään. teidän kakarat on vitun rumia ja tyhmiä ja vieläköhän vänisisitte moraalisaarnoja jos kakarat makaisivat kuolleina keittiönne lattialla.

Minuun ei kuulkaa tehoa teidän moraalisaarnat ja vittuilu. onko itellänne nyt hurskaampi mielentila kun saitte asettua vähän niinku minun yläpuolelle ja vittuilemaan niinku ite muka olisitte täydellisiä? onko teillä nyt pyhä ja hurskas olo kun olette parempia kuin minä ainakin omasta mielestänne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin se on ollu tätä aina: kaikki on ollu jonkun muun puolella minua vastaan. koskaan kukaan ei oo ollu minun puolella ketään vastaan, ei edes silloin kun olin pieni.

eikö olekin viisasta mennä heikomman puolelle aina?

millä tavalla hyvätuloset voivat olla heikommassa asemassa kun joku köyhä?

milloin köyhä on alkanu olla se joka sortaa hyvätulosia kun eikös hyvätuloset sorra köyhiä?

Vierailija
4/51 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 23:22"]

te ette voi asialle tehä mitään, ei tähän järkipuhe oo koskaan auttanu mitenkään. tavallaan ymmärrän tuon että noin ei saisi tehdä ja yritän olla tekemättä tuota mutta en vaan millään pysty olemaan tekemättä sitä. pystyn pitämään tuon käytöksen myös aika hyvin piilossa läheisiltäni ja myös terapeutilta eikä ne huomaa minun käytöksen todellista laitaa vaan ne luulee että oon ok ja ihmettelee miksi se hoitotaho mulle niin tyly on. pidän salassa monta piirrettä käytöksestäni ja osaan esittää normaalia ja yhessä normaalien kanssa kauhistelen vastaavanlaisille tapauksille mutta salassa kuitenkin laitan viestiä noille hoitotahoille.

[/quote]

No kannattaisi todella sille terapeutille kertoa kaikki rehellisesti jotta se voisi sua auttaa kunnolla. Koska apua sinä tarvitset ja paljon. Käytöksen salailu ei tee muuta kuin hallaa itsellesi.

Vierailija
5/51 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomasitteko myös, että oon sanonu blogissa että YRITÄN VÄHENTÄÄ viestejä hoitotahoille? toivottavasti siinä jotenkuten onnistun. hoitotahoihin yhteydenpito on antanu lievitystä yksinäisyyteen. tuntuu että oon tunnetasolla täysin yksin kaiken keskellä. oon yksin vaikka olis ihmisiäkin ympärillä. tunnen olevani yksinäisyyteni vanki. ja on PAKKO saada jotakin apua tähän helvetilliseen yksinäisyyden tuskaan kun vaikka kuinka olis ihmisiä lähellä niin minä olen aina yksin. Ihan aina.

Vierailija
6/51 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 23:39"]

[/quote]

No kannattaisi todella sille terapeutille kertoa kaikki rehellisesti jotta se voisi sua auttaa kunnolla. Koska apua sinä tarvitset ja paljon. Käytöksen salailu ei tee muuta kuin hallaa itsellesi.

[/quote]

oon yrittänyt kertoa terapeutille että laitan viestejä hoitotahoille, mutta hän sanoo vaan että ei kannata laittaa. ja ongelma jatkuu. minä en tiedosta kunnolla tätä ongelmaa enkä tiedä miten ottaisin asiaa esiin. se kirurgi on kyllä soitellu terapeutille ja valittanu että oon tilaillu sinne kotiin tutteja Osku-vauvalle nimitutit-firmasta ja tuteissa on lukenu Osku. mutta ei terapeutti reagoinu muuta kun sanoi vaan että älä viitsi lähetellä niitä tutteja.

pelkkä kielto ei kuitenkaan ole koskaan riittänyt. ja vaikka kuinka yritän ongelmastani kertoa, tuntuu, että terapeutti ei ota minua todesta koska "en ole tehnyt mitään vakavaa" tai en ole vaarallinen itselleni enkä muille. siksi hän ei noteeraa asiaa. en edes tiedä mitä ja mistä hänelle kertoa enkä tiedä että miten keryoa ongelmasta siten että terapeutti ottas asian todesta.

Vierailija
7/51 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulta ilmeisesti puuttuu uskottavuutta ja kykyä olla jämäkkä. en saa yksin juuri mitään asioitani menemään läpi, en kykene viemään asiaani läpi siten että todesta otettas ja oon aina tarvinnu sen että joku hoitaa minua koskevat asiat puolestani. tällä hetkellä kukaan ei hoida minun asioitani enkä yksin osaa olla uskottava missään asiassani.

Vierailija
8/51 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mitä se haittaa? eikös hoitotahot muutenkin kohtaa monenlaisia ihmisiä? en sentään käsiksi käy niihin. niillä on ollu pahempiakin potilaita kun minä. enkä tunne tästä että näin toimin, mitään katumusta enkä syyllisyyttä. mulle on ihan sama vaikka niillä oliskin alaikäsiä lapsia jotka huomaa nuo jutut netistä. se on mulle yks ja sama miten ne lapset siihen reagoi. ei oo väliä kun ei oo minun lapsista kyse. eikö teillekin oo yks vitun sama jos jotakin hoitotahoa joku jossakin kiusaa?

miten teidän sympatiat voi olla jonkun hoitotahon puolella kun on pahempiakin kärsimyksiä ihmisillä? joillakin ei oo ees ruokaa eikä vaatteita esim tuolla kehitysmaissa. miksi ette sääli niitä?

miksi vitussa sääliä hyväosasia kun niitä ei tartte sääliä kun niillä on kaikki jo valmiina. säälikää mieluummin vaikka katulapsia tai afrikan aids-orpoja. se on ymmärrettävämpi säälin kohde kun joku hyväosanen hoitotaho jolla on rahaa muuttaa vaikka huitsin nevadaan täältä.

minua ei kiinnosta niitten ihmisten tunteet. tuntekoot mitä vaan. ihan mulle on sama. kunhan itelläni menee hyvin niin se on pääasia. muut on yks ja sama.

ainakin ne hyväosaset. huono-osasia säälin kyllä ja autan mutta hyväosaset ei herätä minussa mitään empatiaa eikä myötätuntoa. oon niin köyhä että minun näkökulmasta katottuna hoitotaho on niin hyväosasta että yks hankala potilas on niille ku hyttysen pieru valtameressä.

[/quote]

Tässä ei nyt ole kyse siitä, että pahempiakin potilaita olisi olemassa. Ei myöskään Afrikan lapsista. Ei myöskään hyväosaiset vs köyhät, ei rikkaat hoitotahot vs köyhä sinä. 

Tässä on kyse sinun täysin käsittämättömästä käytöksestäsi, ei mistään muusta. Ja tuollainen käytös mitä sinä harrastat hoitotahon henkilöitä kohtaan ei ole ok vaikka ko. ihmiset olisivat kuinka hyväosaisia tahansa. Olisi sitten kyseessä rikas tai köyhä, niin ihan yhtä epämuvakaa tuo sinun käytös on. Sekä se, että mielestäsi sinulla on oikeus jatkaa käytöstäsi ja olet noin piittaamaton heidän voinnistaan sinun käytöksesi johtuen. Sekä myös tuo mitä kirjoitat noista lapsista. Oksettavaa.

Vierailija
9/51 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin vaikeaa olla uskottava ja tuoda ongelmia esille että en saa edes minua hyvin tuntevaa terapeuttiakaan vakuuttuneeksi lainkaan siitä että mulla olis yhtään mitään ongelmia. Mulle kaikkien vaikeittenkin ongelmien keskellä on aina sanottu että ei sulla mitään ongelmaa ole.

Vierailija
10/51 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 23:27"]

En alistu teidän tekopyhälle moraalisaarnalle. yrittäkää saada vittu ne hoitotahot ite mulle asiasta sanomaan älkääkä pitäkö vitun moraalisaarnoja kun minä vihaan niitä ja jos olisitte siinä minun nenän edessä noitten moraalisaarnojenne kanssa niin turpiinne saisitte. te ette tiiä todellisesta elämästä mitään. teidän kakarat on vitun rumia ja tyhmiä ja vieläköhän vänisisitte moraalisaarnoja jos kakarat makaisivat kuolleina keittiönne lattialla.

Minuun ei kuulkaa tehoa teidän moraalisaarnat ja vittuilu. onko itellänne nyt hurskaampi mielentila kun saitte asettua vähän niinku minun yläpuolelle ja vittuilemaan niinku ite muka olisitte täydellisiä? onko teillä nyt pyhä ja hurskas olo kun olette parempia kuin minä ainakin omasta mielestänne?

[/quote]

Ja tämän aggressiivisen purkauksen jälkeen ihmettelet sitä, että sinun kykyäsi olla lasten kanssa tekemisissä/hoitaa lapsia kyseenalaistetaan... 

Edelleen, tähän asiaan ei kuulu kenenkään "kakarat", kyse on ihan sinusta eikä kenenkään muun "vitun tyhmät ja rumat kakarat". 

Vierailija
11/51 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 23:51"]

[/quote]

Tässä ei nyt ole kyse siitä, että pahempiakin potilaita olisi olemassa. Ei myöskään Afrikan lapsista. Ei myöskään hyväosaiset vs köyhät, ei rikkaat hoitotahot vs köyhä sinä. 

Tässä on kyse sinun täysin käsittämättömästä käytöksestäsi, ei mistään muusta. Ja tuollainen käytös mitä sinä harrastat hoitotahon henkilöitä kohtaan ei ole ok vaikka ko. ihmiset olisivat kuinka hyväosaisia tahansa. Olisi sitten kyseessä rikas tai köyhä, niin ihan yhtä epämuvakaa tuo sinun käytös on. Sekä se, että mielestäsi sinulla on oikeus jatkaa käytöstäsi ja olet noin piittaamaton heidän voinnistaan sinun käytöksesi johtuen. Sekä myös tuo mitä kirjoitat noista lapsista. Oksettavaa.

[/quote]

sinun ei tartte sitten minun blogia lukea jos noin inhottaa ne jutut siellä. hanki oma elämä äläkä puutu muitten elämään. ja ne on monesti valittanu terapeutillekin minun käytöksestä mutta terapeutti ei muuta sano kun että älä viitsi laitella viestejä niille.

Vierailija
12/51 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 23:53"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 23:27"]

[/quote]

Ja tämän aggressiivisen purkauksen jälkeen ihmettelet sitä, että sinun kykyäsi olla lasten kanssa tekemisissä/hoitaa lapsia kyseenalaistetaan... 

Edelleen, tähän asiaan ei kuulu kenenkään "kakarat", kyse on ihan sinusta eikä kenenkään muun "vitun tyhmät ja rumat kakarat". 

[/quote]

niille mitkä kyseenalaistaa sitä, en ole tuollasia purkauksia edes esittänyt mutta kaipa se minun ilmeistä ja eleistä ja siitä että vaikutan tunteettomalta, näkyy että en välitä toisista ihmisistä eikä kukaan halua antaa lastaan semmoselle joka ei välitä kenestäkään.

Vierailija
13/51 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 23:46"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 23:39"]

[/quote]

[/quote]

oon yrittänyt kertoa terapeutille että laitan viestejä hoitotahoille, mutta hän sanoo vaan että ei kannata laittaa. ja ongelma jatkuu. minä en tiedosta kunnolla tätä ongelmaa enkä tiedä miten ottaisin asiaa esiin. se kirurgi on kyllä soitellu terapeutille ja valittanu että oon tilaillu sinne kotiin tutteja Osku-vauvalle nimitutit-firmasta ja tuteissa on lukenu Osku. mutta ei terapeutti reagoinu muuta kun sanoi vaan että älä viitsi lähetellä niitä tutteja.

pelkkä kielto ei kuitenkaan ole koskaan riittänyt. ja vaikka kuinka yritän ongelmastani kertoa, tuntuu, että terapeutti ei ota minua todesta koska "en ole tehnyt mitään vakavaa" tai en ole vaarallinen itselleni enkä muille. siksi hän ei noteeraa asiaa. en edes tiedä mitä ja mistä hänelle kertoa enkä tiedä että miten keryoa ongelmasta siten että terapeutti ottas asian todesta.

[/quote]

No tuossa minusta sinä tuot todella hyvin ongelmasi esille ja kirjoitat hyvin. Voisitko vaikka kopioida tuon tekstin ja antaa sen terapeutille ihan paperilla? Tai kirjoittaa kokonaan uuden tekstin terapeutille jossa kerrot tuosta ongelmasta ja kerrot, että tarvitsisit sen kanssa hänen apuaan. Ja painottaa, että tämä on todellinen ongelma sinulle.

Vierailija
14/51 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti en kirjottele kenellekään muulle tuollaisia viestejä kuin teille ketkä ootte jotakin 15vee jätkiä ja vastaan teille teidän omalla kielellänne. ette oikeasti ole mitään pienten lasten äitejä vaan jotakin tyhmiä 15v mopopoikia

Vierailija
15/51 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ite ees kauheesti kärsi koko ongelmasta. ainut joka näyttää ongelmasta kärsivät, olette te ja se minua vaan lähinnä ärsyttää. kun teille ei minun asiat kuulu.

ottakaa ite yhteyttä siihen terapeuttiin ja sanokaa te sille mikä tää ongelma on kun ite en tätä täysin edes ymmärrä. sen sähköpostiosote on dr.timonen@pp.inet.fi

minusta ei oo hälle sanomaan että mulla on ongelma kun en itse tajua ongelmiani enkä osaa niistä kärsiä. enemmän te sivullisina kärsitte minun käytöksestä j pelkäätte sitä kuin minä ikinä.

Vierailija
16/51 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne 15-vuotiaat mopopojat on kuule jollain ihan muulla palstalla kuin täällä...

T: 35-vuotias nainen, lapseton tällä hetkellä.

Vierailija
17/51 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet myös nauravat näille minun jutuille ja näitten mielestä nuo osku-vauva-jutut on hauskoja ja harmittomia juttuja.

minä en kykene ymmärtämään mitä pahaa niissä voi olla. tappouhkauksissa olevan pahan voin ymmärtää mutta en tuota mikä noissa osku-jutuissa on pahaa. ja kun hoitotahot ei sitä minulle suoraan sano.

sillon ymmärtäsin jos hoitotahot suoraan mulle ottasvat yhteyttä ja käskisivät minun lopettaa. sillon lopettasin. mutta kun antavat juttujen vaan jatkua vuodesta toiseen niin mistä tiedän pitääkö ne lopettaa kun ihmiset ei itse sitä osaa pyytää?

te vaan täällä netissä pyydätte mutta teidän sana ei ole pätevä senkin sairaat, rumat, iljettävät kusipäät!!! vihaan teitä kaikkia sydämeni pohjasta ja ampusin teidät haulikolla saman tien.

Vierailija
18/51 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 00:06"]

Kyllä ne 15-vuotiaat mopopojat on kuule jollain ihan muulla palstalla kuin täällä...

T: 35-vuotias nainen, lapseton tällä hetkellä.

[/quote]

Ultsi?

Vierailija
19/51 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, sitten jotain rajaa noiden tappouhkausten kanssa.

Vierailija
20/51 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään Ultsi. Sinun olisi hyvä sisäistää ettei kaikki sinulle netissä kirjoittavat ole sinun tuttujasi. Kuten jo aiemmin kirjoitin, en ole kukaan noista hoitotahon henkilöistä enkä myöskään heidän omaisensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä