Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mä teen ton kuopuksen kanssa. se ärsyttää kaikkia niin kauan kunnes saa selkäänsä.

Vierailija
23.07.2017 |

Olen jo antanut periksi niin että olen sanonut isoveljelle että antaa takaisin vaan. Mikään muu ei saa kuopusta (tyttö) lopettamaan veljen kiusaamista kuin tukko hiuksia veljen nyrkissä tai iso mustelma, veriset naarmut kädessä ym.. :( toki jos olen itse paikalla, käyn hakemassa kuopuksen pois mutta sama juttu, tyttö raivoaa ja riehui kunnes joudun viemään huoneeseen, silloin repii vastaan niin kauan että sattuu. Tyttö on 9-vuotias, mutta on aina ollut samanlainen. Oon hukassa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä suunnilleen samanikäinen härnää,kiusaa ja tökkii veljeään kunnes joku suuttuu kunnolla.

Hakee aikuisista huomioo kun on tylsää. Vittu lapsilla saa ja pitää olla tylsää. Aina ei voi tehä kaikkea, muutenki lapsen luovuus kasvaa jos lapsi itse keksii jotain tekemistä. En tiedä kuinka hemmetin hemmoteltu tää neiti on toisessa kodissa ja kuinka aktiivista on. Mut meidän kodissa sitte opetellaa sitä tylsää puolta jos ei toisessa kodissa osata opettaa tylsyys-puolta.

Ihan hiton rasittava lapsi.

Vierailija
2/12 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burgeri? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran lapsi on jo 9-v ja noin väkivaltainen, suosittelisin hakemaan apua. Tuohan on mahdollisesti jo käytöshäiriötasoita. Veli ei saa kuitenkaan satuttaa siskoaan. Ennen, kun kerkeette saamaan apua lapselle niin katsokaa, että veljellä on kotona turvallinen oma huone, jonne sisar ei pääse terrorisoimaan.

Vierailija
4/12 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännämiehelle tyttö lainaan, niin on hiljainen sen jälkeen?

Vierailija
5/12 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole väkivaltainen muuten, suosittu ja kiva tyttö koulussa ja harrastuksissa. Raivarin sattuessa kotona vaan itsekontrolli täysin hukassa.

Ap

Vierailija
6/12 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ADHD tai molempia, mutta burgerius ei tee lapsesta kiusaajaa vaan enemminkin yksin viihtyvän.

7/12 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan itse lapsena olin tuollainen ja ihan normaali olen ainakin mielestäni.... muistan pienenä että veljeni oli minua paljon rauhallisempi ja kai se jotenkin idea siitä lähti että vipinää kinttuihin.... mutta se oli härnäämistä ..... minusta rajat on hyvä opetella ihan pienenä ja sisarukset ne opettaa... ei siinä minusta ole mitään pahaa jos ei tuola ulkona rupee vieraita lapsia hakkaamaan.... tietenkin energiaa on ja sehän vaan hyvä asia... ja kuitenkin välitän veljestä hirmuisesti ja sekin sen varmaan tietää... ei mitään traumoja eikä varsinkaan välirikkoja... aikuisena olemme tosin ihan normaalisti:D

Vierailija
8/12 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppasuu näemmä odottaa syötävää.

Vierailija
9/12 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsella kaikki menee hyvin koulussa, on suosittu jne... mutta vain kotona vetää tuollaista showta, niin enpä usko että kyse ADHD:stä tai mistää sairaudesta. Silloinhan ei olisi impulssikontrollia missään.

Kyllä nyt on joku teidän kotona oleva ongelma kyseessä. Se, että antaa isomman lapsen satuttaa pienempää ei ole mitenkään hyväksyttävää. Laittakaa hyvät ihmiset lukko pojan huoneen oveen että saa olla rauhassa, jos omat kasvatusmenetelmät eivät riitä pistämään 9-vuotiasta kuriin.

Käsittämätöntä. Tuon ikäisen tytön kanssa voi jo keskustella, pitäisikö teidän lapsen isän kanssa pitää virallinen kokous tytön kanssa ja puhua että mistä on kyse. Antakaa tytön itse selittää. Koittakaa saada hänet tunnustamaan että hän tekee väärin. Miettikää sitten yhdessä mikä rangaistus olisi sopiva.

Vierailija
10/12 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt heti alkako diagnosoimaan, tiedän kyllä mikä on asperger ja ADHD, molempia on lähipiirissä. Tytöillä ei niitä ole. Kuten sanoin, koulussa menee hyvin, ystäviä riittää, harrastaa kilpavoimistelua ja pärjää lajissa hyvin. Pääosin aivan loistavaa seuraa, hauska ja eläväinen tyttö joka saa huomiota todella paljon, tuntuu vaan että on huomion suhteen pohjaton kaivo. Älyttömän mustasukkainen.

Ongelmat on siis vain kodin seinien sisäpuolella.

Ap

Vierailija
11/12 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap miten paljon huomiota tyttösi saa sinulta ja isältään? Olisiko siinä ongelma.

Tuonikäinen voi vaikuttaa jo tosi isolta tytöltä, mutta ei ole vielä sisältä kuin pieni lapsi. Selvästi joutuu koulussa ja harrastuksessa tsemppaamaan ja suorittamaan, oleman "iso", jospa tarvitsee vielä kotona äidin syliä ja huomiota?

Selvästi kasvamassa pieneksi draamakuningattareksi, joten kun on tylsää, niin menee kiusaamaan isoveljeä. Huomaa kai sitten saavansa sinun ja isänsä huomion. Tuon ikäinen ei välttämättä erittele myönteistä ja negatiivista huomiota vaan hakee mitä tahansa reaktiota.

Onko teillä mitään yhteistä harrastusta tyär ja äiti/isä, jossa saisi olla vaan, ei tarttisi suorittaa mitään vaan saisi olla vaan seurassa jossa hänet hyväksytään sellaisena kuin on.

Vierailija
12/12 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan tosi läheisiä tytön kanssa, tehdään paljon asioita kaksin. Tyttö on enemmän äidin tyttö kuin isän, mutta isäkin on hulluna tyttöönsä, tottakai kun tyttö on hyvinä hetkillä todella valloittava persoona. Huonot hetket vaan on pirullisia, nyt lomalla niitä on ollut vähän turhan paljon..

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä