Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkuuttaan itkevät miehet antavat itsestään niin säälittävän kuvan, ettei ihmekään jos naista ei löydy

Vierailija
03.04.2017 |

"Yhyy, elämä ilman naista ei ole mitään, yksinäni vain itken itseni uneen ja seksiä saan vain kädeltäni, kyllä kaikki on niin synkkää ja kurjaa ja elämä ihan paskaa."

Eikä pelkästään AV:lla, vaan myös esim. Jodelissa törmää tähän ajatusmalliin.

Miehet, tehkää asialle jotakin, älkää jääkö kotiin itkemään kurjuuttanne! Samaan aikaan ne sinkkunaiset tapaavat ystäviä, harrastavat, käyvät keikoilla ja teatterissa, nauttivat elämästään! Onko se nyt ihme, että elämämäänsä tyytyväinen sinkku ei halua puolisokseen miestä, jonka elämän ainoa sisältö on löytää itselleen puoliso "kuka tahansa kelpaa"-asenteella? Kiva sitten lähteä rakentamaan yhteistä elämää tuollaisen nitinitivalivali-miehen kanssa, jonka elämän kliimaksi olisi raapia munia sohvalla maaten naisen röhnöttäessä vieressä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, mikään ei ole suurempi turnoff kuin mies joka säälii itseään. "ei minua ole kukaan huolinut.. Minä nyt olen tälläinen.. Hyvä mies mutta naisille en kelpaa.." no et kelpaa kyllä minullekkaan! Ihan eri asia on esittää asia näin "tässä jonkun aikaa oltu sinkkuna, ei ole tullut sopivaa naista vielä vastaan."

Vierailija
2/7 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, mikään ei ole suurempi turnoff kuin mies joka säälii itseään. "ei minua ole kukaan huolinut.. Minä nyt olen tälläinen.. Hyvä mies mutta naisille en kelpaa.." no et kelpaa kyllä minullekkaan! Ihan eri asia on esittää asia näin "tässä jonkun aikaa oltu sinkkuna, ei ole tullut sopivaa naista vielä vastaan."

Joo. Tulee mieleen yksi kanssani samaan aikaan opinnot aloittanut nuori mies, joka yritti vuorotellen jokaista vuosikurssin naista ja kävi jokaisen kanssa läpi tuon saman litanjan. Meille tuli tosi spesiaali olo ja sellainen käsitys, että mies halusi suhteeseen nimenomaan MINUN eikä jonkun vaan kanssa. Not. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs palstalla sinkkuuttaan itkevät naiset? Ovatko säälittäviä?

Vierailija
4/7 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki, jos heidän elämänsä ei koostu mistään muusta kuin siitä, että mies on löydettävä. Huomattavasti vähemmän tätä porukkaa vain tuntuu olevan, en muista katkeraan sinkkunaiseen omassa elämässäni törmänneeni, näihin miehiin kuitenkin useastikin. 

Vierailija
5/7 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan saman reaktion saa miehessä aikaan sinkkuutta, elämän rankkuutta ja ulkonäköpaineita itkevät naiset. En todellakaan halua tutustua ihmiseen, jolle pitäisi vain minun pitäisi tuoda elämään tarkoitus. Kumppani ja iilimato ovat eri asioita.

Vierailija
6/7 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki, jos heidän elämänsä ei koostu mistään muusta kuin siitä, että mies on löydettävä. Huomattavasti vähemmän tätä porukkaa vain tuntuu olevan, en muista katkeraan sinkkunaiseen omassa elämässäni törmänneeni, näihin miehiin kuitenkin useastikin. 

Kuinkas monen naisen kanssa olet treffaillu? Vaikuttaisikohan se asiaan mitenkään? Itse taas en ole noihin miehiin törmänny.

Vierailija
7/7 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä sitten vaan lukemaan suosituimmissa löytyvää "Vuokrapoikaystävä"-ketjua, jossa muijat märisee sinkkuuttaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi