Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tähän pitäisi suhtautua?

Vierailija
19.06.2016 |

Suutuin miehelleni viime vuonna, kun hän halusi välttämättä mennä katsomaan sotilasmusiikkikonserttia, ja tänä vuonna olisi pitänyt päästä joidenkin mieslaulajien konserttiin. Hän tuntuu olevan vieläkin katkera. Nyt hän osti minulle syntymäpäivälahjaksi liput Scorpionsin konserttiin. Olen rakastanut Scorpionsia aina ja nyt olisi mahdollisuus päästä näkemään livenä, mutta toisaalta tuollainen julmana piikkinä annettu lahja vie maun koko jutusta. Revinkö liput?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä

Vierailija
2/14 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinä vain koet sen julmana piikkinä kun tajuat kuinka typerää käytöksesi on ollut. Kieltää nyt aikuiselta mieheltä noin viaton harrastus kuin musiikin kuuntelu. Sinuna häpeäisin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään viatonta ole kun mies yrittää päästä kotoa karkuun. Kotona ollessaankin pakenee tietokoneen ja kirjojen pariin, ja näyttää aina hapanta naamaa kun käsken seurakseni vaikka katsomaan salkkareita. Eroa hän kaipaa ja vapautta, ei vaan saa sanottua ja näyttelee uhria aina kun otan asian puheeksi.

Vierailija
4/14 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta: kauanko olette olleet yhdessä ja kuinka hyvin tunnet hänen luonteensa?

Vierailija
5/14 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 vuotta. Luulin tuntevani hänet ja pahimman nörttiyden jo parantuneen, mutta tänne isompaan kaupunkiin muutettuamme hän on mennyt huonompaan suuntaan. Haluaa aina tehdä vain omia juttujaan.

Vierailija
6/14 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nörttiyteen ei kyllä leimallisesti kuulu sotilasmusiikin ja mieskuorojen fanittaminen. 

Mutta en aloituksen perusteella ymmärrä, miksi hän ei saisi käydä pitämissään konserteissa? Vai vaatiiko hän sinua lähtemään mukaan?

Vierailija
7/14 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä mitään viatonta ole kun mies yrittää päästä kotoa karkuun. Kotona ollessaankin pakenee tietokoneen ja kirjojen pariin, ja näyttää aina hapanta naamaa kun käsken seurakseni vaikka katsomaan salkkareita. Eroa hän kaipaa ja vapautta, ei vaan saa sanottua ja näyttelee uhria aina kun otan asian puheeksi.

No oletko yrittänyt tehdä joskus miehen kanssa jotain mistä HÄN nauttii? Esimerkiksi tarjoutunut lähtemään mukaan noihin konsertteihin joihin mies olisi halunnut mennä?

Vierailija
8/14 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kiinnosta ja pienen lapsen kanssa ei konsertteihin lähdetä, vaikka kiinnostaisi. Lisäksi saan sen vaikutelman, että en oikeasti ole tervetullut, vaikka mies muodon vuoksi ehdottaakin että voisin tulla mukaan.

Vierailija
9/14 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät kiinnosta ja pienen lapsen kanssa ei konsertteihin lähdetä, vaikka kiinnostaisi. Lisäksi saan sen vaikutelman, että en oikeasti ole tervetullut, vaikka mies muodon vuoksi ehdottaakin että voisin tulla mukaan.

Mistä tämä "vaikutelma" tulee?

Vierailija
10/14 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämä "vaikutelma" tulee?

Osaan lukea rivien välistä. Mies tekee kehonkielellään selväksi, ettei siedä seuraani.

Vierailija
11/14 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin sitten konserttiin ystäväni kanssa. Ihana kokemus. Jalat ovat vieläkin irti maasta. Jo lämppärit olivat upeita, varsinkin ihanan välitön Eclipse. Mutta Scorpions. Soittivat kaikki lempparini. Winds of Change sai kyyneleet silmiin. Ja ne kyyneleet kestivät kotiin asti.

Hyvät palstalaiset: minulla on maailman ihanin mies. Otan tällä puheella takaisin kaiken pahan, mitä olen hänestä ajatellut, sanonut ja kirjoittanut. Kaiken mitä olen tehnyt. Ajatella, että hän menee ja järjestää minulle tämän elämyksen, vaikka minä olen sen häneltä niin monesti kieltänyt. Ja ihan ilman syytä.

Olen ollut ihmishirviö. Itkettää lukea, mitä olen täällä hänestä kirjoittanut. En minä ole tuollainen! Ei koskaan enää!

Vierailija
12/14 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up! Voiko tuollainen täyskäännös olla todellista?

Vierailija
13/14 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on provo, minä sanoudun irti ihmiskunnasta. Haluan uskoa tähän ihanaan loppuun.

Vierailija
14/14 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa, selvää vittuilua, revi vaan pieniks paloiks!