Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi suomalaiset naiset näyttävät lapsilta?

Vierailija
04.04.2016 |

Mistä se johtuu, että suomalaiset naiset näyttävät noin 30-vuotiaiksi todella lapsekkailta? Varsinkin lyhyehköt. Vertaa esim. britteihin tai etelä-eurooppalaisiin, niin paljon nuoremmat näyttävät "naisellisilta" paljon nuorempina. Suomalaiset sen sijaan näyttävät pullaposkisilta pikkutytöiltä.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin näytän vähintään viisi vuotta todellista ikääni nuoremmalta. Mielestäni tämä ei kuitenkaan ole huono asia.

Vierailija
2/27 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiväthän kaikki pikkutytötkään näytä "pullaposkisilta"...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Koittakaa nyt jo päättää, näytämmekö me suomalaiset naiset pikkutytöiltä vaiko rupsahtaneilta siiderivalailta. Teillehän nauraa naurismaan aidatkin, kun heittelette alvariinsa ilmoille noita käsittämättömiä paradokseja.

Vierailija
4/27 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas  näytän niin nuorelta,kuin en vielä olisi syntynytkään...

Vierailija
5/27 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotkannenät, lommoposket ja väkäleuat vanhentaa. Suomalaisten naisten söpöt ja pehmeät piirteet puolestaan nuorentaa :)

Vierailija
6/27 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D Koittakaa nyt jo päättää, näytämmekö me suomalaiset naiset pikkutytöiltä vaiko rupsahtaneilta siiderivalailta. Teillehän nauraa naurismaan aidatkin, kun heittelette alvariinsa ilmoille noita käsittämättömiä paradokseja.

Samaa mietin. Toisessa ketjussa valitetaan vuolaasti siitä, kuinka kaikki suomalaiset naiset näyttävät niin vanhoilta luumuilta.

Vierailija
7/27 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, tänään ainakin katsoin keski-ikäisiä läskejä tanttaroita dösässä ja säälin heidän miehiään. Kaikki akat kuin klooneja; tummat lyhyet hiukset, paksusankaiset lasit ja fläsää vaikka muille jakaa. Tyttömäisyys katoaa suominaisesta nopeasti.

Vierailija
8/27 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisilla on pienemmät piirteet, kuin esim. briteillä tai eteläeurooppalaisilla. Pieni nenä ja leuka, pyöreät kasvot ja silmät. Vaaleus nuorentaa myös, ja vaalea kirkas iho. Monet ulkomaalaiset näyttää teineinä samalta kuin suomalaiset 25-vuotiaat.

Vierailija
9/27 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi edes verrata suomalaisia britteihin! 

Vierailija
10/27 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjassa asuneena voin paljastaa että paikalliset naiset kyllä myös rupsahtavat keskimääräisesti aikaisemmin, näkyy etenkin kasvoissa. Siellä oli välillä suuria vaikeuksia arvioida onko joku 25 vai 45.

Vierailija
11/27 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britit eivät ole kauneimmasta päästä.... Suomalaisissa ei ole yhtään mitään vikaa. 

Vierailija
12/27 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nytkö tämä on sitten huono asia? Voi jeesus.

Olen ihan tyytyväinen etten näytä parikymppisenä kolmekymppiseltä. Nuorena on vielä ihan okei näyttää ikäistään vanhemmalta, mutta kun oikeasti vanhenee niin eipä ole enää kivaa.

Vierailija
13/27 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on hyvä ottaa esimerkiksi se teinivaimo Stodden... Mieluummin näytän yli kolmikymppisenä lapsekkaalta kuin vähän yli 20-vuotiaana reilusti ikäistäni vanhemmalta.

Vierailija
14/27 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellisia ne on, mutta ne näyttää enempi isoäideiltä kuin lapsilta.

Vierailija
15/27 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset näyttävät tosiaan nuorelta, mikä on hyvä juttu. Siihen ne naamageenien positiiviset puolet sitten päättyvätkin. Tukkakin roikkuu suorana ja ohuena kuin jonkun puutostaudin vaikutuksesta. Silmät eivät todellakaan ole siniset, vaan sieluttomat, harmaat napit.

Entä me miehet sitten? Näiden rumuusgeenien lisäksi näytämme myös lapsilta. Aivan varmasti maailman rumimpia miehiä. Onneksi ulkonäkö ei merkkaa naisille mitään! Rumakin saa pillua, kun on itsevarma. Itsevarma suomalainen mies? Lol. :D

Vierailija
16/27 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kasvonpiirteiden pyöreys, kyllä. Mutta suomalaiset ei pukeudu kovin naisellisuutta korostaen, vaan ennemmin tyttömäisesti usein. Hupparit, trikoopaidat, tennarit ja tekonahkatakit päällä kolmekymppisenä, ei niinkään kankaisia vaatteita, trenssejä, hameita arkena.

Vierailija
17/27 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pyöreäposkinen lapsi. Näytin hoikkanakin naamasta lihavalta. Nyt 30 vuotta täyttävänä kroppa on tukevoitunut ja kasvot hoikistuneet. Olen paremman näköinen kuin koskaan ja iäksi arvellaan 20-22 vuotta. Hoikka siis olen edelleen, mutta kurveja on.

Vierailija
18/27 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis tarkoittanut suoranaisesti, että tämä olisi huono asia. Huvitti vain katsellessani jotain elokuvaa, jossa yritettiin tehdä näyttävä uima-allas/baari/jotain kohtaus kauniilla uhkeilla naisilla a la Las Vegas. Lopputulos näytti lähinnä siltä, että isopäisille pyöreille 10-vuotiaille oli laitettu peruukit, tekoripset ja tekotissit. Sitten siinä joku Jaajo vähän sutinoi. Suomalainen ruumiinrakenne on jotenkin tanakka.

Vierailija
19/27 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon varmaa babyface 4ever.. Ei oo kauheen naisellinen kasvojen luusto, mutta onneks meikillä saa vähän korostettua tiettyjä piirteitä :)

Ja toki vartaloni ja pukeutumiseni on naisellinen

Vierailija
20/27 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa naisista näyttää kakaroilta, sillä he pukeutuvat kuin teinitytöt pinkkeihin kuvio-t-paitoihin ja legginsseihin. Hiukset hulmuavat vapaana. Meikki on suttuinen ja samanlainen kuin 15-vuotiaana. Naisellisella naisella on aikuisen naisen vaatteet ja hiuksissa hyvä leikkaus ja kampaus sekä hillitty meikki.