Lue keskustelun säännöt.
Onpas helpot nämä Laurean tietojenkäsittelyn pääsykoemateriaalit..
18.05.2015 |
Ihan naurattaa.. https://www.laurea.fi/opiskelu-ja-hakeminen/hakeminen/valintakokeet
Jotenkin nolottaa edes hakea tonne tosissaan, kun materiaalit on tota tasoa. Vielä nolompaa olis jäädä rannalle. Taitaa noi liiketalouden matskutkin olla vaativampia.. Vielä ku kysymykset on oikein-väärin ja monivalintoja. Noh, voihan olla että sinne laitetaan jotain tosi hankalia kysymyksiä, mutta oon vähän ymmärtänyt, ettei noita pidä ulkoa osata sanalleen.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eihän kaikkialle ole edes ennakkomateriaalia. Logiikkaa ja soveltuvuutta muuten testataan myös.