Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säästävätkö työpaikat hakemuksia siltä varalta

Vierailija
17.05.2015 |

että pitäisi myöhemmin ottaa yhteyttä potentiaalisiin hakijoihin?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Kaikki menee kuulemma roskiin aina sen jälkeen, kun paikat on täytetty. Yleinen nyrkkisääntö on, että noin kahden kuukauden välein kannattaa laittaa hakemusta ja cv:tä aina vetämään, joskushan ne työpaikat on ns. "piilossa" ja tollainen tulittaminen voi tärpätä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan