Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Israel - vasenkätisten luvattu maa
17.04.2015 |
Kaikkien vasenkätisten tulisi muuttaa Israeliin. Hepreaa kirjoitetaan oikealta vasemmalle, joten vasenkätiset eivät olisi enää täällä suttaamassa kädellänsä kirjoittamaansa tekstiä. No, onneksi nykyään käytetään tietokonetta aika paljon, joten osan vasenkätisistä voisi jättää Suomeen asumaan. Onkohan heprean muuten keksinyt joku vasenkätinen?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 10:33"]
Kaikkien vasenkätisten tulisi muuttaa Israeliin. Hepreaa kirjoitetaan oikealta vasemmalle, joten vasenkätiset eivät olisi enää täällä suttaamassa kädellänsä kirjoittamaansa tekstiä. No, onneksi nykyään käytetään tietokonetta aika paljon, joten osan vasenkätisistä voisi jättää Suomeen asumaan. Onkohan heprean muuten keksinyt joku vasenkätinen?
[/quote]
Ei, hän keksi arabian.