Äh tiedän loukkaantuvani turhasta mutta. .
Sain eilen kauan kaivatun lapseni ja ei siitä sen enempää mutta ärsyttää "X-seudun odottajat"-ryhmän kautta saamani "onnittelut" jotka menevät karrikoidusti näin: "joo onnea vaan.." ja sit kilometrin mittainen jatko viestiin: naristaan omista raskausvaivoista, miehestä joka ei tiskaa ja/tai manataan että siitä se kolmenvuoden unettomuus alkaa. Tulee semmonen olo että "anteeksi että postasin ja kerroin synnyttäneeni"..
Miksei voi vain vilpittömästi onnitella :( tai sitten oon hormoonihöyryissä.. äh piti vaan purkaa jonnekin
Kommentit (16)
Vilpittömästi Onnea pienestä ihmeestä! :)
Hormonit laittaa mittasuhteet melko vinksalleen. Kyllä sä vielä tosta tokenet.
Äh tunnen ihmistyypin.. ja sen että tykkäävät kertyä noihin fb:n ryhmiin korostamaan iyseään, kerjäämään huomiota ja tykkäyksiä.
Onnittelut pikkuisesta, ap!
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 17:54"]
Hormonit laittaa mittasuhteet melko vinksalleen. Kyllä sä vielä tosta tokenet.
[/quote]
Totta. Myöhemmin naurat koko asialle :)
Höh. Jotkut on vaan niin moukkia!!! Älä välitä :)
Onnittelut sinulle ja perheellesi!
Voi elämänkevät! :D joillain on pienet murheet
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 18:05"]
Voi elämänkevät! :D joillain on pienet murheet
[/quote]
Synnytyksen jälkeen olo on hiukan, noh ailahteleva :D Ei hätää, kyllä ne hormonit tasoittuu hetken päästä :)
Eikö some voisi jäädä syrjään lapsen syntymän myötä. Myös av
En oo ap, mutta millon tää hormonimyrsky helpottaa.. vauva on jo 7, 5kk ja harmistun/itkeskelen helposti edelleen. .
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 08:45"]En oo ap, mutta millon tää hormonimyrsky helpottaa.. vauva on jo 7, 5kk ja harmistun/itkeskelen helposti edelleen. .
[/quote]
Uskon et kyse on sun luonteesta. Ei hormonit vaikuta noin pitkään. Koita kasvaa aikuiseksi ja opetella käsittelemään myös negatiivisia tunteita. Aloita vaikka tästä viestistä.
No, ite en kyllä liitä onnitteluviesteihin mitään ylimääräisiä. Niitä unettomuuksia, ummetusta ja uhmakohtauksia voi sitten selvitellä muilla viesteillä.
Pitäiskö koko maailman pysähtyä vain siksi että about 9kk sitten sait soosit pimperoos?
Pienet on sunkin ongelmat. Veikkaan, että tämä fb-loukkaantumisesi on niistä pienistä mitä tulet äitinä kokemaan. Trust me :)
Luulisi, että olet huomannut tuon ilmiön jo aiemmin tuossa ryhmässä, kun olet sitä seurannut. Silti julkaisit siellä.
Minä niin inhoan tuota ihmistyyppiä, joka näennäisesti "onnittelee", mutta pääpointti on kuitenkin valittaa jostain turhista omista "ongelmista".
Onnea lapsesta, keskity omaan onneesi ja lakaise murhekkeet ulos ovesta omaan elämäänsä mussuttumaan.
Jotkut ihmiset ovat vaan ajattelemattomia minä minä minä minun ongelmani -moukkia :/ .