Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Venäläinen alkoholi

Vierailija
21.04.2015 |

Kertookahan joku miten turvallista on venäjältä tuotu alkoholi ja mitä kannattaa vältellä jos jotain tällasia tuotteita on?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjältä tuotu alkoholi on erilaista alkoholia kuin länsimainen alkoholi. Sen molekyyli rakentuu eri atomeista.

Vierailija
2/4 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä nyt aattelin ku ois tossa jotai pulloja mistä ei oo mitään muuta hajua kun että venäjältä kulkeutunu.. että uskaltaako noita naukkuailla ilman että saattaa näkö lähtee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin viinan puutteessa en olisi koskaan että joisin jotain venäläistä epämääräistä viinaa.

Vierailija
4/4 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se Russki Standart tai Stolichnaya -pullo tiedä, että joutuuko se valmistuslinjalta suoraan venäläiseen hyllyyn vai laatikossa Suomeen.

Eli kyllä noihin isoihin merkkeihin luottaisin. Russki Standart Platinum on oma suosikkini. Uskomattoman pehmeä! =)

Tuntemattomiin pikkumerkkeihin en koskisi. Muuten voi käydä näin..:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä