Lue keskustelun säännöt.
"Pidetään pää kylmänä ja pysytään rauhallisina"
15.04.2015 |
Mistä nyt tulee kun Stubb toistaa tuota mantraa joka haastattelussa, eilenkin yle uutisten tv-haastattelussa viime kevään tietovuotoa koskien ja juuri äsken Iltasanomien vaaligrillissä.
"Pidetään pää kylmänä ja pysytään rauhallisina"
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla