Lue keskustelun säännöt.
Ovatko suomeruotsalaiset muita suomalaisia mukavempia?
03.04.2006 |
Tämähän on ihan tyhmä kysymys, tiedän. Mutta kaverin väittää että ovat muita leppoisampaa ja iloisempaa porukkaa, että niiden kanssa on helppo olla.
Itse en varsinaisesti tunne yhtään suomenruotsalaista, muutaman tiedän ja vaikuttavat ihan mukavilta. Mutta kaverini siis tuntee muutaman ja väittää näin.
Kommentteja?
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
.