Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette miehestäni?

Vierailija
15.03.2006 |

Oltiin tässä taannoin mieheni kanssa kotibileissä. Niissä tulee silloin tällöin otettua valokuvia. Nyt kun katselin niitä kuvia, niin huomasin, että eräästä meille molemmille tutusta tytöstä oli otettu useampi kuva. Joten, mitä tämä teidän mielestänne kertoo miehestäni? Onko hän " ihastunut" tuohon tyttöön vai onko ihan viatonta touhua?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka asiasta ei kannata nostaa numeroo,eikä ainakaan ennen kun todella on syytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän