Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Groupon / go international

Vierailija
26.02.2015 |

Jos ette tienneet, go international meni konkurssiin. Grouponista ostettu matka meni siis siinä...Meni perheen joululahjaksi hommattu matka alta:( sille ei voi oikein mitään, mutta pahinta tässä on se ettei saa rahoja takaisin! Uskomatonta selittelyä, oikein maailman luokan uunoturhapuroilua tulee ainoastaan asiakaspalvelusta!

"Kiitos viestistäsi. Pahoitteluni jälleen kerran siitä, että joudut odottamaan vastausta.

Työskentelymme tilanteen parissa jatkuu, ja jokaisen panos on meillä suuri, jotta saamme ensitilassa asiaa eteenpäin. Käymme läpi tilannetta huolellisesti, jotta saamme varmuuden parhaasta mahdollisesta ratkaisusta.

Tällaisella tilanteella on suuri vaikutus suureen joukkoon ihmisiä. Pettymys sinulle ja muille asiakkaille on ollut suuri, ja niin minä kuin kolleganikin myötäelämme tätä vahvasti. Myös huolenne ja halunne saada pian vastauksia on meillä tiedossa. Kunnioituksemme on suuri sitä kärsivällisyyttä kohtaan, jota sinä ja muut asiakkaat ovat osoittaneet tässä hyvin ikävässä tilanteessa.

Teemme kaikkemme, jotta teidän ei tarvitsisi enää pitkään odottaa. Lupaan myös, että olemme yhteydessä sinuun ja muihin asiakkaisiin heti, kun meillä on antaa tarkempia tietoja.

Harmillisesta tilanteesta huolimatta toivotan hyvää päivänjatkoa sinulle!

Ystävällisin terveisin,"

Mitä tuossa sanotaan? EI yhtään mitään! Ei luvata rahoja takaisin eikä varsinkaan kerrota koska rahoja voisi odottaa takaisin. Ei ole varaa ostaa uutta matkaa ennenkuin tästä saa rahat takaisin:(:(:(

Onko muilla kokemusta tällaisesta? Mitä voin tehdä?

Kommentit (6)

Vierailija
2/6 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Groupon lupaisi sinulle rahoja takaisin, kun ei ne heillä ole eikä heidän vikansa tää konkurssi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 10:56"]

Miksi Groupon lupaisi sinulle rahoja takaisin, kun ei ne heillä ole eikä heidän vikansa tää konkurssi?

[/quote]

oletko ihan vitun tyhmä tai jotain???

"Matkat ovat valmismatkoja, joten kuluttajalla on lähtökohtaisesti oikeus hakea maksamansa hinnan palautukseen. Matkansa luottokortilla maksaneet voivat hakea rahojaan takaisin luottoyhtiön kautta. Muulla kuin luottokortilla matkansa maksaneiden kannattaa tällä hetkellä odottaa yhteydenottoa ja toimintaohjeita omalta matkanvälittäjältään, eli siltä taholta, jonka kanssa kauppa on tehty."

ELI SILTÄ TAHOLTA JONKA KANSSA KAUPPA ON TEHTY ELI GROUPON VITUN URPÅÅÅÅ!

Vierailija
4/6 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa aina maksaa visalla:)

Vierailija
5/6 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole visakorttia, matka maksettiin rahalla. oon yhden lapsen yh, niin tähän matkaan 2*300=600€ all inclusiveen säästin vuoden. nythän en uutta matkaa samaan hintaan saa, mut edes jonkun reissun kunhan palauttaisivat rahat:(:(:(:(

Vierailija
6/6 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 11:05"]

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 10:56"]

Miksi Groupon lupaisi sinulle rahoja takaisin, kun ei ne heillä ole eikä heidän vikansa tää konkurssi?

[/quote]

oletko ihan vitun tyhmä tai jotain???

"Matkat ovat valmismatkoja, joten kuluttajalla on lähtökohtaisesti oikeus hakea maksamansa hinnan palautukseen. Matkansa luottokortilla maksaneet voivat hakea rahojaan takaisin luottoyhtiön kautta. Muulla kuin luottokortilla matkansa maksaneiden kannattaa tällä hetkellä odottaa yhteydenottoa ja toimintaohjeita omalta matkanvälittäjältään, eli siltä taholta, jonka kanssa kauppa on tehty."

ELI SILTÄ TAHOLTA JONKA KANSSA KAUPPA ON TEHTY ELI GROUPON VITUN URPÅÅÅÅ!

[/quote] Sitä kautta toki prosessi laitetaan alkuun, mutta ei Groupon voi luvata sulle yhtään mitään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän