Kokemuksia Ketipinor-lääkkestä?
Olen kärsinyt unettomuudesta johon lääkäri sitten määräsi ketipinoria. Olin hieman skeptinen, mutta yllätyin positiivisesti! Nukuin läpi yön sikeästi ja tämän päivän olen ollut todella hyvällä tuulella. Olen ollut poikkeuksellisen iloinen, mikä hieman ihmetyttää. Johtuuko hyvä mieliala tuosta lääkkeestä?
Kommentit (10)
Mieliala johtunee vihdoin hyvin nukutusta yöstä? Käytän ketipinoria satunnaisesti ja toimii. Täytyy vaan ottaa hyvissä ajoin koska sillä saattaa joskus nukkua 10-11h varsinkin jos on yhtään univelkaa alla. Ei ole tullut sivuvaikutuksia. Aiheuttaa joillekin ahmimista jolla monet täällä 'perustelevat' lääkkeen aiheuttavan heille lihomista.
Kävin tänään apteekissa.Ostin 3 purkkia ketipinoria.3 kuukauden lääke.
Käytän Ketipinoria 500 Mg. Vuosien kuluessa toleranssi on kasvanut siksi tuo annos. Mutta sivuoireita ei ole, enkä ole lihonut.
Luulen, että lihomista selitellään vain lääkityksellä. Se mitä ihminen lappaa kurkusta alas on aina oma valinta.
Menikö se hullu unettomuusjankkaaja vihdoinkin lääkäriin? Halleluuja.
Ketipinor kutistaa aivoja 10-20 %. Siihen sen teho perustuu. Se on alunperin psykoosi- ja skitsofrenialääke ja sillä saadaan potilaat rauhalliseksi, kun aivot ei toimi enää niin vilkkaasti. En söisi tuota koskaan.
Miksi lääkärit määrää aina vaan ketipinoreja eikä kunnon unilääkkeitä? Ketipinorin toleranssit nousee nopeasti ja on yhtä tyhjän kanssa.
Mulla Ketipinor aiheutti huimausta, joten lopetin käytön. Hyvä, jos jollekin toimii.
Minulla unetti liikaa ja tuli sydänoireita. Unet oli vilkkaita ja värikkäitä. :D Mutta ei sopinut mulle.
Ei vaan siitä että olet nukkunut.