En halua mennä lapsen esitystä katsomaan!!
Mua ahdistaa ihmiset. Pelkään saavani jonkun paniikkihäiriön. En jaksa siellä istua ja katsoa esityksiä yli tuntia! Lapseni esitys kestää vain pari minuuttia ja muiden esitykset ri edes kiinnosta.
Kommentit (11)
Mee oven viereen istumaan ja livahda ulos kun siltä tuntuu
Kyllä luulis lapsen onnellisuuden takia kestävän edes hiukan ankeita tilanteita
Ei kukaan pakota. Suosittelen terapiaa.
Mitä jos pyörryn? Siitähän lapsi onnellinen oiskin.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 14:51"]Mitä jos pyörryn? Siitähän lapsi onnellinen oiskin.
[/quote]
Älä pyörry
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 14:49"]
Haluatko opetella sanajärjestyksen?
[/quote]
Aloitusteksti mukailee puhekieltä, jossa on muunkinlaisia sanajärjestyksiä kuin SPO.
Lapselle on tosi tärkeää, että äiti/isä on katsomassa. Jos et mene, lapsi muistaa sen vielä 50 vuoden päästäkin. Nyt sinun täytyy miettiä, mikä on elämässä tärkeintä. Ota paperipussi mukaan siltä varalta, että alkaa huipata tai oksettaa.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 15:13"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 14:49"]
Haluatko opetella sanajärjestyksen?
[/quote]
Aloitusteksti mukailee puhekieltä, jossa on muunkinlaisia sanajärjestyksiä kuin SPO.
Lapselle on tosi tärkeää, että äiti/isä on katsomassa. Jos et mene, lapsi muistaa sen vielä 50 vuoden päästäkin. Nyt sinun täytyy miettiä, mikä on elämässä tärkeintä. Ota paperipussi mukaan siltä varalta, että alkaa huipata tai oksettaa.
[/quote]
Ja muistaa pidempäänkin. En minä tule koskaan saamaan pois mielestäni sitä, ettei minun äitini koskaan tullut kevät- tai joulujuhliini.
Mene mutta ota joku ystäväsi/ muu luottohenkilö mukaan. Minäkään en pysty yksin menemään mihinkään tapahtumiin samasta syystä, mutta kun on " tukihenkilö" mukana, niin en niin paljon enää stressaa.
Haluatko opetella sanajärjestyksen?