Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua mennä lapsen esitystä katsomaan!!

Vierailija
07.12.2014 |

Mua ahdistaa ihmiset. Pelkään saavani jonkun paniikkihäiriön. En jaksa siellä istua ja katsoa esityksiä yli tuntia! Lapseni esitys kestää vain pari minuuttia ja muiden esitykset ri edes kiinnosta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko opetella sanajärjestyksen?

Vierailija
2/11 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee oven viereen istumaan ja livahda ulos kun siltä tuntuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos en halua opetella

Vierailija
4/11 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä luulis lapsen onnellisuuden takia kestävän edes hiukan ankeita tilanteita

Vierailija
5/11 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan pakota. Suosittelen terapiaa.

Vierailija
6/11 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos pyörryn? Siitähän lapsi onnellinen oiskin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 14:51"]Mitä jos pyörryn? Siitähän lapsi onnellinen oiskin.
[/quote]

Älä pyörry

Vierailija
8/11 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 14:49"]

Haluatko opetella sanajärjestyksen?

[/quote]

Aloitusteksti mukailee puhekieltä, jossa on muunkinlaisia sanajärjestyksiä kuin SPO.

 

Lapselle on tosi tärkeää, että äiti/isä on katsomassa. Jos et mene, lapsi muistaa sen vielä 50 vuoden päästäkin. Nyt sinun täytyy miettiä, mikä on elämässä tärkeintä. Ota paperipussi mukaan siltä varalta, että alkaa huipata tai oksettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytkö psykologilla jo

Vierailija
10/11 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 15:13"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 14:49"]

Haluatko opetella sanajärjestyksen?

[/quote]

Aloitusteksti mukailee puhekieltä, jossa on muunkinlaisia sanajärjestyksiä kuin SPO.

 

Lapselle on tosi tärkeää, että äiti/isä on katsomassa. Jos et mene, lapsi muistaa sen vielä 50 vuoden päästäkin. Nyt sinun täytyy miettiä, mikä on elämässä tärkeintä. Ota paperipussi mukaan siltä varalta, että alkaa huipata tai oksettaa.
[/quote]
Ja muistaa pidempäänkin. En minä tule koskaan saamaan pois mielestäni sitä, ettei minun äitini koskaan tullut kevät- tai joulujuhliini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene mutta ota joku ystäväsi/ muu luottohenkilö mukaan. Minäkään en pysty yksin menemään mihinkään tapahtumiin samasta syystä, mutta kun on " tukihenkilö" mukana, niin en niin paljon enää stressaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi