Mistä ostatte vaatteet 30-45-vuotiaat naiset?
Kommentit (100)
Ellos, Zalando, joskus Kappahl ja Prisma, joskus jokin pieni nettiputiikki, esim.nahkavyön (leveydessä 3 vaihtoehtoa, pituudessa 2) joka kiedotaan vyötärölle tilasin kotimaisesta sellaisesta.
Tuossa iässä käytin vielä jopa Zaraa ja HM:ää. Lisäksi Lindex, Stockmann. Kappahl. Hyvin tyypillistä ostokäyttäytymistä siis.
Kyllä se on Ellos ja nykyisin myös Bonprix. Tänään kävin prismassa kiertelemässä. Siellä oli kaikkea kivan näköistä.
Stockmann, Sokos, Zalando, Lindex, ivalo
KappAhl, EMP, Bonprix. Joskus saattaa marketeista löytyä jokin kiva paita.
Zalando, H&M, ulkomailta, ostan paljon myös Torista.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi mua pikkaisen ärsyttää kun tässä maailmantilanteessa aikuinen ihminen kyselee jotain vaatekauppavinkkejä vaikka tää maailma hukkuu pskaan, melkein naapurimaassa soditaan ja ihmisiä kuolee nälkään. Tiedän että ihan viaton kysymys mutta ei vain ainakaan itsellä näin aikuisena ole pääprioriteettien joukossa ollut enää vuosiin. Ja tän viestin ei ollut tarkoitus loukata, totesin vain. N33
Tervaan ja tuhkaanko pitäisi ihmisen sen kunniaksi pukeutua?
Zalandolta, urheiluvaatteita saatan katsoa jostain prismastakin
EMP on ollut luottopaikka jo pitkään. Nyt olen kaksi kertaa temuttanut, kun viimeksi sain huonoa laatua empistä. Kivittäkää pois vaan.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi mua pikkaisen ärsyttää kun tässä maailmantilanteessa aikuinen ihminen kyselee jotain vaatekauppavinkkejä vaikka tää maailma hukkuu pskaan, melkein naapurimaassa soditaan ja ihmisiä kuolee nälkään. Tiedän että ihan viaton kysymys mutta ei vain ainakaan itsellä näin aikuisena ole pääprioriteettien joukossa ollut enää vuosiin. Ja tän viestin ei ollut tarkoitus loukata, totesin vain. N33
Niinpä. Parempi kun kaikki ovat alasti nurkassa odottamassa sotaa ja nälänhätää.
Vierailija kirjoitti:
EMP on ollut luottopaikka jo pitkään. Nyt olen kaksi kertaa temuttanut, kun viimeksi sain huonoa laatua empistä. Kivittäkää pois vaan.
En kivitä! Minäkin ostan temusta! Kivoja vaatteita, ja laatu on ollut joka kerta ihan ok! Paremmin temusta tilatut vaatteet on toistuvia pesuja kestäneet kuin täältä halvemmista kaupoista ostetut rätit. Oon tilannut paljon muutakin temusta. Muualta en juuri mitään enää ostakaan. No kirppareilta ehkä, jos jotain hyviä löytöjä tulee vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Parempi siis vain olla ja möllöttää. Tuhlata omakin elämä suremalla muiden vastoinkäymisiä. Sota ja nälänhätähän ratkaistaan sillä.
Ei löydy mitään mistään, sitten on lopulta pakko tilata jostain Ellokselta että olisi edes jotain vaatetta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaduilla voi alasti kulkea.
Toiveelta ostan suurimman osan, loput ensisijaisesti käytettynä, ja jos ei sittenkään löydy niin Ellokselta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervaan ja tuhkaanko pitäisi ihmisen sen kunniaksi pukeutua?
Ei missään nimessä :D Vaatevinkkejä nyt tulee vastaan kaikkialla ilman että siitä pitäisi erikseen kysellä. N33
Kaikki eivät pyöri samoissa paikoissa kuin sinä. Joten niitä vinkkejä ei välttämättä tule jatkuvasti vastaan
Useimmiten Zalandosta tai marketista. Joskus KappAhlista tai Lindexiltä.