Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi muut ovat lahjakkaita JOSSAIN

Vierailija
02.01.2015 |

Minä en missään! Olen kaikissa asioissa keskiverto, ja sehän ei tässä maailmassa riitä mihinkään.... Miten minä voisin löytää lahjakkuuteni ja piilevän kykyni?!!!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämä auttakaa!!! Sanokaa miten voin olla niin luuseri etten ole missään hyvä!!!

Vierailija
2/8 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa auttaa mut jos lohduttaa nii mä oon samanlainen. Täys keskiverto. En missään oileasti hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama. Aina kun joku kysyy että missä oot hyvä niin vastaus on "en tiedä", tai "en kai missään erityisesti". Osaan monia asioita vähän (esim. eri soittimien soittaminen) tai jossain asioissa muuten vaan keskiverto. Jos nyt pitäisi mennä Talenttii niin ei olisi hajuakaan mitä kykyä siel esittelisi :D

Vierailija
4/8 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 22:52"]En osaa auttaa mut jos lohduttaa nii mä oon samanlainen. Täys keskiverto. En missään oileasti hyvä.
[/quote]

Kuinka vanha oot? Mä oon 21 ja tuntuu et elämä meni jo! Ei musta enää voi tulla mitään. En ees amkiin päässyt!

Vierailija
5/8 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu, en todellakaan oo hyvä missään. En ole urheilullinen, musikaalinen, taiteellinen, sosiaalisesti tai kielellisesti lahjakas enkä mitään. Pitäisi kai vaan yrittää kiinnostua jostain asiasta että sais jotain mielenkiintoa elämään :D.

Vierailija
6/8 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AUTTAKAA !!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään hirveesti eläimistä ja oon hyvä niiden kanssa. Erityisesti koirien. Kiinostus ei kuitenkaan riitä luomaan mtn "uraa" niiden kanssa eikä se kai ole mahdollistakaan. Taiteellinen olen jonkin verran mutta turhaudun siinä samantien kun en ole kuitenkaan niin hyvä kun tahtoisin/kuvittelen olevani. Tahtoisin olla kaikkea mutta en voi olla, minusta ei vaan voi tulla yhtään mitään!

Vierailija
8/8 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI SITTEN

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän