Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Verkkokaupasta laskulla tilaaminen

Vierailija
16.12.2014 |

Kun tilaat verkkokaupasta laskulla, niin mikset maksa sitä? Minulla on verkkokauppa ja jonkin verran on tullut tilauksia jossa asiakas ottaa maksuvaihtoehdoksi laskun. Toimintaperiaatteesemme kuuluu ensin lähettää lasku sähköpostiin ja kun maksusuoritus näkyy lähetämme tuotteen asiakkaalle. Yrittävätkö kyseiset henkilöt saada itselleen tavaran maksamatta sitä?

Mikä järki siinä on? Itse en ilahtuisi tavarasta joka on varastettu. Kyllä kaikki tavara ja omaisuus tuntuu mukavemmalta kun tietää, että on itse ne työllään ansainnut.

 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie tillailen kaiken laskul enk maksa mittää! Mhihiji. Olen semmoine vekkuli kuules! Siulti varmaa tilanunna.

Vierailija
2/15 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie tillailen kaiken laskul enk maksa mittää! Mhihiji. Olen semmoine vekkuli kuules! Siultki varmaa tilanunna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie tillailen kaiken laskul enk maksa mittää. Mhihihii! Mie oon semmoine vekkuli kuules. Siultki varmaa jottai tilaillunna

Vierailija
4/15 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoppa ku pisti monta kertaa! Semmoi mie vähä ole.

Vierailija
5/15 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen maksoin aina heti. Mutta esimerkiksi sangen usein käyttämäni vaatefirma käytti useita viikkoja rahojen palautuksiin, joten on helpompaa olla maksamatta etukäteen. Haen tuotteen, kokeilen, jos miellyttää niin maksan heti ja ellei miellytä, palautan viiveittä. Joskus saattoi lasku olla satoja euroja, jos vaikkapa tilasin useamman tuotteen ja kahtena eri kokovaihtoehtona. Silloin olisi vaikkapa luottokorttilasku erääntynyt koko summalle, josta kuitenkin valtaosa palautetaan (viiveellä). Eli lähinä sellainen syy itsellä laskun tilaukseen. 

Vierailija
6/15 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkokauppoja on vinot pinot ja löytyy myös epäluotettavia sellaisia. Maksan mieluummin vasta kun tiedän että tuote on varmasti minulla plus yllämainitut syyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 01:15"]Verkkokauppoja on vinot pinot ja löytyy myös epäluotettavia sellaisia. Maksan mieluummin vasta kun tiedän että tuote on varmasti minulla plus yllämainitut syyt.
[/quote]

No silloin et varmaan tilaa ennakkolaskulla pöljä?

Vierailija
8/15 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 01:28"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 01:15"]Verkkokauppoja on vinot pinot ja löytyy myös epäluotettavia sellaisia. Maksan mieluummin vasta kun tiedän että tuote on varmasti minulla plus yllämainitut syyt.
[/quote]

No silloin et varmaan tilaa ennakkolaskulla pöljä?
[/quote]

No kuka täällä on puhunu mistää ennakkolaskuista?????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap:lle: näitä löytyy aina. Unohtuu maksaa, muuttaakin mielensä, tilailee huvikseen. Samaa kategoriaa kuin postiennakolla tilaajat jotka jättää noutamatta.

Kannattaa hankkia ihan kunnon laskupalvelu. Ihmiset luottaa, tykkäävät maksaa osissa ja tulee helpommin maksettua kun tuotteet on jo saanut. Ennakkolasku on ehkä huonoin maksutapa ikinä. Esim everyday on hyvä, ja kauppiaalle ilmainen. Saat rahat vaikka asiakas ei ikinä maksaisi tilausta.

Vierailija
10/15 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 01:30"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 01:28"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 01:15"]Verkkokauppoja on vinot pinot ja löytyy myös epäluotettavia sellaisia. Maksan mieluummin vasta kun tiedän että tuote on varmasti minulla plus yllämainitut syyt.
[/quote]

No silloin et varmaan tilaa ennakkolaskulla pöljä?
[/quote]

No kuka täällä on puhunu mistää ennakkolaskuista?????
[/quote]

"Toimintaperiaatteesemme kuuluu ensin lähettää lasku sähköpostiin ja kun maksusuoritus näkyy lähetämme tuotteen asiakkaalle."

= ennakkolasku

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö lasku yleensä lähetetä tuotteen mukana? Vai tarkoitatko jotain muunlaista laskua...?

Vierailija
12/15 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 01:33"]Siis eikö lasku yleensä lähetetä tuotteen mukana? Vai tarkoitatko jotain muunlaista laskua...?
[/quote]

No oho, en nähnyt aikaisempia viestejä, mutta vissiin ennakkolaskusta oli kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 01:35"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 01:33"]Siis eikö lasku yleensä lähetetä tuotteen mukana? Vai tarkoitatko jotain muunlaista laskua...?
[/quote]

No oho, en nähnyt aikaisempia viestejä, mutta vissiin ennakkolaskusta oli kyse.
[/quote]

Ennakkolasku on käytössä yleensä pienissä, tekniikaltaankin jälkeenjääneissä verkkokaupoissa, joiden pitäjillä ei ole mitään hajua bisneksestä. Luotettavat maksupalveluvälittäjät ovat erittäin tärkeä osa toimivaa verkkokauppaa. Myös osamaksulla maksaminen on räjähtänyt käsiin ja ehdottomasti nykyaikaa.

Vierailija
14/15 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin itsekin äskettäin tilata virosta tavaroita, vaihtoehtoja maksamiseen oli PayPal ja lasku. No valitsin ennakkolaskun, mutta eipä tullutkaan sähköpostiin mitään laskua, -tilaamatta jäi:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole todella selkeästi mainittu että lasku tulee maksaa jo ennen kuin tavaraa lähetetään, niin ei mikään ihme että ne jätetään maksamatta. Muuten hyvin harhaanjohtavaa. Selkeästi mainittu tilisiirto/ennakkomaksu asia erikseen.