Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2 x 2 kg kinkkua vierekkäin, ei vieläkään valmista...

Vierailija
23.12.2014 |

Kaks pientä kinkkua siis rintarinnan, kun ei ollu enää isompia kaupassa... Nyt ollut kolme tuntia ja sisälämpötila 60 astetta vasta... Uunissako vikaa vai vastaako sit neljän kilon kinkkua, molemmat noin 2-kilosii...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niiden pitäis 2-3 tunnissa kypsyä. sinänsä ei haittaa vaikka kypsyy hitaasti, parempaa vaan tulee. Kannattaa kuitenkin ottaa mittari pois ja tarkistaa se kiehuvassa vedessä(pitäisi näyttää 100 astetta).
Jos mittari on kunnossa eikä asteet nouse niin nosta uunin lämpötilaa hieman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi