Lue keskustelun säännöt.
2 x 2 kg kinkkua vierekkäin, ei vieläkään valmista...
23.12.2014 |
Kaks pientä kinkkua siis rintarinnan, kun ei ollu enää isompia kaupassa... Nyt ollut kolme tuntia ja sisälämpötila 60 astetta vasta... Uunissako vikaa vai vastaako sit neljän kilon kinkkua, molemmat noin 2-kilosii...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kyllä niiden pitäis 2-3 tunnissa kypsyä. sinänsä ei haittaa vaikka kypsyy hitaasti, parempaa vaan tulee. Kannattaa kuitenkin ottaa mittari pois ja tarkistaa se kiehuvassa vedessä(pitäisi näyttää 100 astetta).
Jos mittari on kunnossa eikä asteet nouse niin nosta uunin lämpötilaa hieman.