Myymäläpäällikön palkka, jos työaika 8-15 arkisin?
Minulle on tarjottu tälläisiä työaikoja, viikonöoppuna tämä erikoiskauppa on kiinni.
Eli työaika olisi arkisin klo: 8-15 mutta olisin vastuutehtävissä.
Ennenkuin suostun, kyselen täällä mitä voisin vaatia palkaksi, pomon kanssa ensi viikolla neuvottelut.
Kommentit (13)
Siis osapäivätyökö? Eiköhän netistä löytyisi täyspäiväisestä työstä palkkatietoja, sulle sitten vähän vähemmän.
No sellaset 500 e/kk voisit pyytää. Nyt on tiukat ajat.
2000-2500. Lähde mielellään haarukan yläpäästä liikkeelle, niin voit joustaa jonnekin 2300 paikkeille.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 23:49"]
3500e
[/quote]
LOL, tonni pois niin ollaan lähellä. Kyseessä on kuitenkin matalan osaamisen duuni, eikö niistä makseta tuollaisia summia. Paitsi ahtaajille.
Pieni erikoismyymälä pikkumyymälän myynnillä ja normaalia lyhyemmällä työajalla 1600-1700e/kk voisi olla realistinen, jos edes sitä.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 23:56"]Pieni erikoismyymälä pikkumyymälän myynnillä ja normaalia lyhyemmällä työajalla 1600-1700e/kk voisi olla realistinen, jos edes sitä.
[/quote]
Oon samaa mieltä. Myymäläpäällikkö on valitettavasti ihan myyjä, vaikka joutuukin pari raporttia tekemään jne. Aina ei edes kannata lähteä Myymäläpäälliköksi sillä sen minkä paikassa voittaa niin veroissa häviää...
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 23:58"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 23:56"]Pieni erikoismyymälä pikkumyymälän myynnillä ja normaalia lyhyemmällä työajalla 1600-1700e/kk voisi olla realistinen, jos edes sitä. [/quote] Oon samaa mieltä. Myymäläpäällikkö on valitettavasti ihan myyjä, vaikka joutuukin pari raporttia tekemään jne. Aina ei edes kannata lähteä Myymäläpäälliköksi sillä sen minkä paikassa voittaa niin veroissa häviää...
[/quote]
Samaa mieltä myös. Itse pyöritän pientä erikoisliikettä, ja jos joskus pystyisin vakkarityöntekijän palkkaamaan, niin kahta tonnia enempään en kykenisi millään vaikka kuinka haluaisin. Eivät ole kultakaivoksia nämä valitettavasti.
Eokö kukaan tiedä mitä palkka voisi olla??