Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myymäläpäällikön palkka, jos työaika 8-15 arkisin?

Vierailija
23.12.2014 |

Minulle on tarjottu tälläisiä työaikoja, viikonöoppuna tämä erikoiskauppa on kiinni.
Eli työaika olisi arkisin klo: 8-15 mutta olisin vastuutehtävissä.
Ennenkuin suostun, kyselen täällä mitä voisin vaatia palkaksi, pomon kanssa ensi viikolla neuvottelut.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eokö kukaan tiedä mitä palkka voisi olla??

Vierailija
2/13 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis osapäivätyökö? Eiköhän netistä löytyisi täyspäiväisestä työstä palkkatietoja, sulle sitten vähän vähemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä Tes?

Vierailija
4/13 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1500?

Vierailija
5/13 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan alan tes.

Vierailija
6/13 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sellaset 500 e/kk voisit pyytää. Nyt on tiukat ajat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2500 kuulostaisi aika passelilta.

Vierailija
8/13 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000-2500. Lähde mielellään haarukan yläpäästä liikkeelle, niin voit joustaa jonnekin 2300 paikkeille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3500e

Vierailija
10/13 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 23:49"]

3500e

[/quote]

LOL, tonni pois niin ollaan lähellä. Kyseessä on kuitenkin matalan osaamisen duuni, eikö niistä makseta tuollaisia summia. Paitsi ahtaajille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni erikoismyymälä pikkumyymälän myynnillä ja normaalia lyhyemmällä työajalla 1600-1700e/kk voisi olla realistinen, jos edes sitä.

Vierailija
12/13 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 23:56"]Pieni erikoismyymälä pikkumyymälän myynnillä ja normaalia lyhyemmällä työajalla 1600-1700e/kk voisi olla realistinen, jos edes sitä.
[/quote]

Oon samaa mieltä. Myymäläpäällikkö on valitettavasti ihan myyjä, vaikka joutuukin pari raporttia tekemään jne. Aina ei edes kannata lähteä Myymäläpäälliköksi sillä sen minkä paikassa voittaa niin veroissa häviää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 23:58"]

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 23:56"]Pieni erikoismyymälä pikkumyymälän myynnillä ja normaalia lyhyemmällä työajalla 1600-1700e/kk voisi olla realistinen, jos edes sitä. [/quote] Oon samaa mieltä. Myymäläpäällikkö on valitettavasti ihan myyjä, vaikka joutuukin pari raporttia tekemään jne. Aina ei edes kannata lähteä Myymäläpäälliköksi sillä sen minkä paikassa voittaa niin veroissa häviää...

[/quote]

Samaa mieltä myös. Itse pyöritän pientä erikoisliikettä, ja jos joskus pystyisin vakkarityöntekijän palkkaamaan, niin kahta tonnia enempään en kykenisi millään vaikka kuinka haluaisin. Eivät ole kultakaivoksia nämä valitettavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme