Muksut meni tunkemaan ilmalämpöpumpun täyteen
raskasta suojalunta ja siivekkeet lakkasi pyörimästä. Sammutin laitteen mutta voinko itse sörkkiä lumet pois vai täytyykö odotella että sulaa itsestään.
Kommentit (12)
Rautakangella kun hakkaa niin varisee pois.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 12:58"][quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 12:57"]
raskasta suojalunta ja siivekkeet lakkasi pyörimästä. Sammutin laitteen mutta voinko itse sörkkiä lumet pois vai täytyykö odotella että sulaa itsestään.
[/quote]Sörki lumet pois ja sen jälkeen HETI gynelle lasten kanssa tekemään jälkiabortti!!! Eihän tuosta tule mitään
[/quote]
:DDD
Ota käsin niin paljon pois kuin saat. Voit käyttää jotain apuvälineitäkin, jotka eivät naarmuta. Älä käytä voimaa. Ole varovainen. Lämmitä hiustenkuivaajalla. Tai jos teillä on kuumailmapuhallin, niin pienellä teholla erittäin varovasti.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 12:58"][quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 12:57"]
raskasta suojalunta ja siivekkeet lakkasi pyörimästä. Sammutin laitteen mutta voinko itse sörkkiä lumet pois vai täytyykö odotella että sulaa itsestään.
[/quote]Sörki lumet pois ja sen jälkeen HETI gynelle lasten kanssa tekemään jälkiabortti!!! Eihän tuosta tule mitään
[/quote]
Saako naapurien lapsillekin tehdä jälkiabortin vai tarvitaanko siihen lupa vanhemmilta? Onnistuukohan näin uudenvuodenaattona?
T:ap, jonka tekisi mieli toteuttaa tämä ajatus
Ota siitä vekottimesta ainakin virrat pois ennen kuin sörkit sinne lapojen väliin yhtään mitään :)
Kait noissa on päävirtakytkin tai johto jonka voi vetäistä irti seinästä?
Ota pois päältä ja sulatat föönillä.
Johto irti seinästä, ei se mihinkään sen jälkeen enää liikahda. Eikä mitään teräviä esineitä saa käyttää tai teet isomman vahingon kuin lapset lumella. Miten teillä on se ulkoyksikkö niin helposti tuhottavissa eikä silti ole lapsille kerrottu ettei siihen kosketa?
Kaada lämmintä vettä kastelukannulla.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:28"]
Lapsettpmuus <3
[/quote]
Mitä se auttaa, jos naapurit lapset ovat asialla?
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 14:22"][quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:28"]
Lapsettpmuus <3
[/quote]
Mitä se auttaa, jos naapurit lapset ovat asialla?
[/quote]
Sen että tietää niillä naapureilla olevan koko ajan tollasta.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 12:57"]
raskasta suojalunta ja siivekkeet lakkasi pyörimästä. Sammutin laitteen mutta voinko itse sörkkiä lumet pois vai täytyykö odotella että sulaa itsestään.
[/quote]Sörki lumet pois ja sen jälkeen HETI gynelle lasten kanssa tekemään jälkiabortti!!! Eihän tuosta tule mitään