Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muksut meni tunkemaan ilmalämpöpumpun täyteen

Vierailija
31.12.2014 |

raskasta suojalunta ja siivekkeet lakkasi pyörimästä. Sammutin laitteen mutta voinko itse sörkkiä lumet pois vai täytyykö odotella että sulaa itsestään.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 12:57"]

raskasta suojalunta ja siivekkeet lakkasi pyörimästä. Sammutin laitteen mutta voinko itse sörkkiä lumet pois vai täytyykö odotella että sulaa itsestään.

[/quote]Sörki lumet pois ja sen jälkeen HETI gynelle lasten kanssa tekemään jälkiabortti!!! Eihän tuosta tule mitään

Vierailija
2/12 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rautakangella kun hakkaa niin varisee pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 12:58"][quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 12:57"]

raskasta suojalunta ja siivekkeet lakkasi pyörimästä. Sammutin laitteen mutta voinko itse sörkkiä lumet pois vai täytyykö odotella että sulaa itsestään.

[/quote]Sörki lumet pois ja sen jälkeen HETI gynelle lasten kanssa tekemään jälkiabortti!!! Eihän tuosta tule mitään
[/quote]

:DDD

Vierailija
4/12 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota käsin niin paljon pois kuin saat. Voit käyttää jotain apuvälineitäkin, jotka eivät naarmuta. Älä käytä voimaa. Ole varovainen. Lämmitä hiustenkuivaajalla. Tai jos teillä on kuumailmapuhallin, niin pienellä teholla erittäin varovasti.

Vierailija
5/12 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 12:58"][quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 12:57"]

raskasta suojalunta ja siivekkeet lakkasi pyörimästä. Sammutin laitteen mutta voinko itse sörkkiä lumet pois vai täytyykö odotella että sulaa itsestään.

[/quote]Sörki lumet pois ja sen jälkeen HETI gynelle lasten kanssa tekemään jälkiabortti!!! Eihän tuosta tule mitään
[/quote]
Saako naapurien lapsillekin tehdä jälkiabortin vai tarvitaanko siihen lupa vanhemmilta? Onnistuukohan näin uudenvuodenaattona?
T:ap, jonka tekisi mieli toteuttaa tämä ajatus

Vierailija
6/12 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettpmuus <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota siitä vekottimesta ainakin virrat pois ennen kuin sörkit sinne lapojen väliin yhtään mitään :)

Kait noissa on päävirtakytkin tai johto jonka voi vetäistä irti seinästä?

Vierailija
8/12 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota pois päältä ja sulatat föönillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johto irti seinästä, ei se mihinkään sen jälkeen enää liikahda. Eikä mitään teräviä esineitä saa käyttää tai teet isomman vahingon kuin lapset lumella. Miten teillä on se ulkoyksikkö niin helposti tuhottavissa eikä silti ole lapsille kerrottu ettei siihen kosketa?

Vierailija
10/12 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaada lämmintä vettä kastelukannulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:28"]

Lapsettpmuus <3

[/quote]

Mitä se auttaa, jos naapurit lapset ovat asialla? 

Vierailija
12/12 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 14:22"][quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:28"]

Lapsettpmuus <3

[/quote]

Mitä se auttaa, jos naapurit lapset ovat asialla? 
[/quote]
Sen että tietää niillä naapureilla olevan koko ajan tollasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän