Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanha nainen huningolla?

Vierailija
04.12.2014 |

Kyse on työtoveristani. Olemme tunteneet toisemme vasta tämän syksyn. Heti alusta ati on synkannut, meillä on samakaltainen tausta, huumorintaju, olemme vain jotenkin samalla tasolla koko ajan. Hän on minua yi kymmenen vuotta nuorempi sinkkumies. Minä olen kaksikymmentä vuotta aviomieheni kanssa ollut kahden lapsen äiti. 

Aluksi meidän välillä ei ollut mitään kaveruutta kummempaa. Puhuimme paljon ja kaikesta, avoimesti ja rehellisesti. Hän oli kuin se bestis, joka kaikilla tyttökavereillani oli joskus mutta miulla ei koskaan.

Yhtenä iltana viestittelimme, minulla oli ollut jokin pikku kriisi, ja jotenkin se meni siihen, että tunnustimme molemmat, että juu kyllä sinä olet ihana ihminen, ja tärkeä, ja minä tunnustin että haluaisin enemmän ja hän etten ole hänen tyyppiään ja huono idea ja minun mieheni voi antaa niin paljon enemmän ja elämä on sellaista.

Nyt muutaman viikon jälkeen olen huomannut kuinka välillämme on ihan koko ajan flirttiä. Kaikki jutut ovat jollain tasolla kaksimielisiä, jokikinen tekosyy koskettaa toista on hyväksyttävää, tönimme toisiamme kikatamme. Huomaan koskettelevani hänen hiuksiaankin.

Kaikki mitä tämä mun kaveri sanoi on täysin totta. Huonoin idea ehkä ikinä ruveta mihinkään. Silti kaikki merkit lienevät ilmassa. Uskon ulkopuolistenkin jo aavistelevan jotain. En tiedä mitä ihmettä teen. Olosuhteet ovat sellaiset, että olemme päivittäin tekemisissä. Toisaalta, en halua olla ilman tuota ihmistä. 

Sanokaa mitä olette tehneet vastaavisa tilanteissa?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään mitään sanottavaa?

Vierailija
2/16 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:50"]

Ok

[/quote]

Mitä.

Vierailija
4/16 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on tuossa todennäköisesti enemmän hävittävää kuin voitettavaa.

Vierailija
5/16 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:57"]

Sinulla on tuossa todennäköisesti enemmän hävittävää kuin voitettavaa.

[/quote]
Tiedän. Ainoa voitettava on se että haluan tuota ihmistä, toisin kuin miestäni. Häntä en ole halunnut 19 vuoteen. Tämä on typerää ja irrelevanttia kokonaisuuden kannalta.

Vierailija
6/16 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, säilytä se kaveruutena. Jos menet pidemmälle, niin pilaat tosi paljon.

tosi paljon.

pilaat oman liittosi. Pilaat lastesi nykylapsiuden, pilaat oman omatintosi, pilaat sen hyvän toveruuden ja kivan kAverisuhteen,  joka sinulla siinä nyt on.

harjoittele olemaan kaveri. Lopeta flirttailu. Se toinen on sinkku. Ei sillä ole perhettä. Sinä et ole sinkku. Sinulla on perhe.

ota vastuu tekemisistäsi. Ota se vastuu ennenkuin sinnut yllätetään housut kintuissa...sitten ei ole sitä ystävyyttä enää, ei ole omaa liittoa jaluottoa omaan mieheesi. Ja lapsesi kärsivät. Ihan oikeasti.

 

jos et pysty olemaan kaveri/ystävä, niin sinun on lopetettava tuo suhde. Se vaan on niin.

 

olet hunningolla, niinkuin kirjoitatkin. Mutta tajua nut ajoissa, missä raja menee. Herää!

toivon todella tätä mitä sanon.

lue vaikka romanttisia kirjoja, mutta älä sekoita romantiikkaa tuohon toveruuteen...mieluummin tutustu paremmin omaan mieheesi romanttisessa mielessä. Sinulla on jo mies. Panosta tunteesi sinne. Sinne sinun olisi ne panoksesi pistettävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoresta miehestä on kiva kiusata vanhempaa selvästi ihastunutta naista, kattoo miten pitkälle se on valmis menemään. Pakit tulee sitten jos ehdotat. Olen ittekin tehnyt sitä, harmitonta huvia mutta ei varmaan sulle :) Nyt olis aika aikuistua jos haluat säilyttää kunnias ja työpaikkas.

Vierailija
8/16 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetät työkaverista naamarin jota miehesi pitää kun nussitte, win-win tilanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:00"]

No, säilytä se kaveruutena. Jos menet pidemmälle, niin pilaat tosi paljon.

tosi paljon.

pilaat oman liittosi. Pilaat lastesi nykylapsiuden, pilaat oman omatintosi, pilaat sen hyvän toveruuden ja kivan kAverisuhteen,  joka sinulla siinä nyt on.

harjoittele olemaan kaveri. Lopeta flirttailu. Se toinen on sinkku. Ei sillä ole perhettä. Sinä et ole sinkku. Sinulla on perhe.

ota vastuu tekemisistäsi. Ota se vastuu ennenkuin sinnut yllätetään housut kintuissa...sitten ei ole sitä ystävyyttä enää, ei ole omaa liittoa jaluottoa omaan mieheesi. Ja lapsesi kärsivät. Ihan oikeasti.

 

jos et pysty olemaan kaveri/ystävä, niin sinun on lopetettava tuo suhde. Se vaan on niin.

 

olet hunningolla, niinkuin kirjoitatkin. Mutta tajua nut ajoissa, missä raja menee. Herää!

toivon todella tätä mitä sanon.

lue vaikka romanttisia kirjoja, mutta älä sekoita romantiikkaa tuohon toveruuteen...mieluummin tutustu paremmin omaan mieheesi romanttisessa mielessä. Sinulla on jo mies. Panosta tunteesi sinne. Sinne sinun olisi ne panoksesi pistettävä.

[/quote]

Olet niin oikeassa. Miksi olen näin heikko? Jossain vaiheessa koitin pitää etäisyyttä. Onnituin noin kaksi päivää. Tuntui kuin olisin koittanut olla ilman toista kättäni. Hän ON liian hyvä kavveri menetettäväksi. millä hemmetillä mä lopetan sen muun? Omaan mieheeni olen koittanut nyt panotaa, ollaan hommattu yhdessä leluja yms. Herkällä hetkellä vain pamahtaa väärän ihmisen kasvot mieleen.

Vierailija
10/16 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti myös lapsiasi, paljonko olet valmis uhraamaan lasten elämää suhteessa aikuisten salasuhteisiin. Mikä elämässä oikeasti on tärkeää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nykyinen suhteesi on huono etkä näe sille tulevaisuutta, olette yrittäneet kaikkenne mutta ei onnistu niin eroa. Mutta älä kuitenkaan oleta että tuo 'kaverisi' olisi saatavillasi, älä siis eroa hänen vuokseen vaan itsesi.

Vierailija
12/16 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso peiliin ja tutki tarkkaan kaikkia ryppyjäsi. Et sinä nuorta miestä kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:02"]

Nuoresta miehestä on kiva kiusata vanhempaa selvästi ihastunutta naista, kattoo miten pitkälle se on valmis menemään. Pakit tulee sitten jos ehdotat. Olen ittekin tehnyt sitä, harmitonta huvia mutta ei varmaan sulle :) Nyt olis aika aikuistua jos haluat säilyttää kunnias ja työpaikkas.

[/quote]

No siis, tavallaanhan pakit jo tuli, mutta flirtti alkoi vasta tuon jälkeen..Ymmärrän kyllä tuon että vanhempia on kiva kiusata. Hän vain on käsittääkseni neitsytkin vielä. Ehkä joku omituinen äiti-kompleksi kyseessä.

Vierailija
14/16 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:11"]

Jos nykyinen suhteesi on huono etkä näe sille tulevaisuutta, olette yrittäneet kaikkenne mutta ei onnistu niin eroa. Mutta älä kuitenkaan oleta että tuo 'kaverisi' olisi saatavillasi, älä siis eroa hänen vuokseen vaan itsesi.

[/quote]

Suhde mieheeni on ihan ok. Tylsä. Uskomattoman tylsä. Sellainen aikuisten suhde. Sellainen hyvin oikea. Ei ole oikein mitään oikeaa syytä erota. Rakastan häntä, en vain ole rakastunut. En halua häntä. 


Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla suhde mieheesi on tylsä? Eikö ole huumoria? Pidätkö häntä komeana? Miksi rakastat häntä? Tuttu ja turvallinen jota pidät itsestäänselvyytenä?

Vierailija
16/16 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:12"]

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:02"]

Nuoresta miehestä on kiva kiusata vanhempaa selvästi ihastunutta naista, kattoo miten pitkälle se on valmis menemään. Pakit tulee sitten jos ehdotat. Olen ittekin tehnyt sitä, harmitonta huvia mutta ei varmaan sulle :) Nyt olis aika aikuistua jos haluat säilyttää kunnias ja työpaikkas.

[/quote]

No siis, tavallaanhan pakit jo tuli, mutta flirtti alkoi vasta tuon jälkeen..Ymmärrän kyllä tuon että vanhempia on kiva kiusata. Hän vain on käsittääkseni neitsytkin vielä. Ehkä joku omituinen äiti-kompleksi kyseessä.

[/quote]

Jokainen flirttisi nostaa nuoren miehen egoa, mutta sitä vähemmän hän sinua ihan oikeasti haluaa. Samalla jokainen flirttisi laskee omaasi, vaikka huumapäissä tuntuukin kuin olisit vasta muuttunut eläväksi ja jokainen päivä on entistä ihanampi. Se on kuitenkin pelkkää harhaa. Mikään kotomies ei pysty kilpailemaan sen huuman kanssa, koska siinä luonnonvalinta ja aivokemia toimivat sekoittaakseen pääsi. Tässä ei ole kysymys miehesi tylsyydestä vaan sinun kriisistäsi.