Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko WT-avauksen tekijä tyhmempi kuin parjaamansa WT?

Vierailija
30.12.2014 |

Kyllä vahvasti näyttää siltä, kun lukee tätä paskaa AV:n etusivulla päivästä toiseen.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on yksi nimenomainen henkilö, joka nuo aloitukset tekee. Kun hän pitää taukoa niin kukaan ei nosta wt - provoja esille eikä niihin kirjoittele. Pakkomielteet ovat siinä mielessä hankala asia että keskustelupalstan kautta ei niitä pääse korjaamaan. Henkilön pitäisi itsensä ymmärtää hakea apua ongelmaansa, mutta aika usein nämä itse ajattelevat olevansa normaaleja ja pitävät kaikkia muita hulluina.

http://www.vauva.fi/keskustelu/4356171/ketju/wt_huutelijat_kannatatteko_natsismia/viesti/16#16

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme