Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
En pysty lukeen ton odotan nelosia ketjun viestejä 200 pitempään,
02.04.2006 |
ne ei siis näy. Onko siellä jotain uusia kuulumisia?
Kommentit (3)
En ole aukaissut sitä varmaan koskaan, tai taisin joskus lukea sen kun siinä oli 10 vastausta, mitä siellä on nyt? jotain ihan aiheen vierestä?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Yksi lapsista on kuollut. -Erika siis odottaa viimeisen tiedon mukaan kolmosia.
Alue: Aihe vapaa
Viesti 200 on kirjoitettu tänään klo 16.14 (vai mitähän se oli), ja se on ketjun viimeinen vastaus.