Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pääsiäismuna moniallergiselle..?

Vierailija
02.04.2006 |

Lapsi allerginen jos jollekin, kuten maito, kotimaiset viljat, soija.. pähkinöitä yms ei saisi olla myöskään. Löytyykö hänelle mitään pääsiäismunaa? Jos ei, niin mitä te muut olette moniallergisille lapsillenne antaneet pääsiäisenä?



Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se täyteen lapselle sopivaa herkkua.

Vierailija
2/3 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotus: osta Tiimarista tms. munanmuotoinen tai muuten pääsiäisaiheinen rasia, pakkaa siihen maidottomia karkkeja (esim. jotkut pääsiäisrakeet) ja joku pikku yllätys myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitäkin olen miettinyt, että sopineeko vakavasti muna-allergisellekaan tuon munankuoren takia.



Minä ostan Dammenbergin suklaanappeja, joita poika voi muutaman syödä, Niiskuneiti pastilleja, rusinoita ja Allermiina-allergiakaupan lakuja ja laitan ne kauniisti pussiin tai pakettiin (tai juuri tuollaiseen isoon munankuoreen)...