Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tosiaan niin, että alle 1v ei muita lapsia kaipaa?

Vierailija
20.03.2006 |

Omani kun tuntuu olevan yltiöpäisen sosiaalinen. Hihkuu ja kiljuu innoissaan toisen vauvan tai lapsen nähdessään. Yrittää epätoivon vimmalla saada toisen huomion käännettyä itseensä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toki voi olla innoissaan muista lapsista.



Siis eri asia kuin vaikkapa 5-vuotiaan kaverin tarve.

Vierailija
2/2 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun veljet vihdoin tulevat kotiin niin kuopus on aivan onnessaan ja painaa heti perässä leikkihuoneeseen hengaamaan.



tosin tämä nyt varmaan johtuu siitä kun nuorin on tottunut että veljet on siinä ympärillä, jos heitä ei olisi niin ei varmaan osaisi edes kaivata...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän