Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kääk, anoppi tulee 57min kuluttua ja ennakkotiedoista poiketen tulevatkin syömään.

Vierailija
02.04.2006 |

Kilo jauhelihaa kaapissa, mitä siitä tekisin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruskeakastike. Jälkkäriksi kahvit riittää. Jos on salaattiaineita niitä lisukkeeksi, tai raasta porkkanaraastetta. Ennenkaikkea, yritä jaksaa! : )

Vierailija
2/4 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän kävis tyylikkäänä lisukkeena?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvitse olla wokkivihanneksia välttämättä.. Eli kasvikset wokkiin ja kastikkeeksi 0,5 dl soijakastiketta, 0,5 dl ketsuppia ja 0,5 dl sokeria ja vähän sitruunaa. Ja sit se lihamureke. Jos sulla on jotain vihreää salaattia, asettele wokkivihannekset salaattipedille.



Toinen vaihtoehto on munakasrulla -- pakastevihanneksia väliin ja jotain tuoretta sen ja lihapullien/murekkeen kanssa tarjolle.

Vierailija
4/4 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerkiää ihan hyvin. Eihän sen ruoa tarvitse oll apöydässä heti kun tulevat.