Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kääk, anoppi tulee 57min kuluttua ja ennakkotiedoista poiketen tulevatkin syömään.
Kommentit (4)
Mikähän kävis tyylikkäänä lisukkeena?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ei tarvitse olla wokkivihanneksia välttämättä.. Eli kasvikset wokkiin ja kastikkeeksi 0,5 dl soijakastiketta, 0,5 dl ketsuppia ja 0,5 dl sokeria ja vähän sitruunaa. Ja sit se lihamureke. Jos sulla on jotain vihreää salaattia, asettele wokkivihannekset salaattipedille.
Toinen vaihtoehto on munakasrulla -- pakastevihanneksia väliin ja jotain tuoretta sen ja lihapullien/murekkeen kanssa tarjolle.
Kerkiää ihan hyvin. Eihän sen ruoa tarvitse oll apöydässä heti kun tulevat.
Alue: Aihe vapaa
ruskeakastike. Jälkkäriksi kahvit riittää. Jos on salaattiaineita niitä lisukkeeksi, tai raasta porkkanaraastetta. Ennenkaikkea, yritä jaksaa! : )