Ei ole nöyryyttävämpää kuin kehonsisäinen ruumiintarkastus
Kommentit (28)
Eise paha homma liukkarin kanssa ole
No mitä köntissä oli ja löytyikö se?
Ei peräsintä enää ole kaiveltu vuosikymmeneen, nykyään viedään oikeuslääketieteelliselle röntgeniin tai helsinki-vantaalle läpivalaisuun.
Vain terveydenhuollon ammattilaisilla on oikeus tehdä tuollaisia tutkimuksia, ja tutkittavan luvalla. Vaikka ei se emättimen tai peräsuolen sisällön tutkiminen mitenkään monimutkaista olekaan. Mutta esimerkiksi peräsuolen tähystystutkimukseen tarvitaan jonkin verran osaamista.
kehonsisäinen tarkastus pitäisi lisätä joka kuukautisen toimeentulotukihakemuksen osaksi.
En usko että Suomessa tehdään ja jos jossain yleensä tehdään niin luultavasti liittyy rikollisuuteen. Hyvä että tarkastavat tavalla tai toisella ettei kuljeta huumeita kehossaan. Mulle ei ole ikinä tehty koska en seurustele rikollisten kanssa..
LOL. Niin poliisikin, kjeh kjeh.